منصوریان: شمس‌آذر اصلا لیگ یکی نبود

هدایت صنعت نفت آبادان به عهده علیرضا منصوریان است. صنعت نفت آبادان با 9 امتیاز در رده چهاردهم لیگ برتر جای دارد.  صنعت نفت آبادان در جام حذفی مقابل نماینده قزوین قرار گرفت. صنعت نفت آبادان به مرحله بعد جام حذفی صعود کرد.

به گزارش رکنا ورزشی، علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از پیروزی مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: به بازیکنان و خانواده آنها و مجموعه و هواداران تبریک می گویم. می دانستیم با تیم سر سختی بازی داریم. هفته پیش نتایج خوبی گرفته بود. سعی کردیم با کمی تغییر وارد زمین شویم. ممکن بود اتفاقات یکی دو روز اخیر جام حذفی گریبانگیر ما می‌شد. از بچه ها تشکر می‌کنم که ضربات آخر را خوب زدند.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان تصریح کرد: 5 تعویض را انجام دادیم که بتوانیم بازی را با آرامش اداره کنیم و اینکه بتوانیم انرژی‌مان را برای بازی با فولاد که بازی سختی در اهواز است نگه داریم. 2-3 پیامد خوب بازی این بود که دو سه جوان را به زمین فرستادیم که خیلی از آنها راضی هستیم. می‌توانیم از آنها به عنوان ذخیره طلایی خوب استفاده کنیم. 

منصوریان در خصوص تعویض‌های تیمش در این بازی عنوان کرد: امید حامدی‌فر زود کارت زرد گرفت و بعد از آن 3-2 خطای عجیب و غریب انجام داد، احساس کردم داور شمارش خطا می‌کند و هر آن ممکن است 10 نفره شویم برای همین او را سریع بیرون آوردیم تا متوجه شود بعد از اینکه اخطار می‌گیرد باید حواس جمع تر باشد ضمن اینکه او یکی از نفرات اصلی ما است و باید برای بازی با فولاد او را حفظ می‌کردیم.

وی با اشاره به تعویض عباس بوعذار گفت: برای یک لحظه فشار بازی خیلی بالا رفت. عباس در بازی دوستانه قبل از بازی با پدیده از ناحیه کمر دچار آسیب شد. او را زود بیرون آوردیم که آسیب اش شدیدتر نشود. از عملکرد پورابوالقاسم و خرم آبادی راضی هستم ، مسیر طولانی زیادی دارند و باید خیلی تلاش کنند. از فردین گروسیان هم فوق‌العاده راضی هستم او خیلی با اطمینان درون دروازه بود. این نوید را به ما داد که احمد و فرزین در یک قواره هستند و با وجود آنها دغدغه‌ای نخواهیم داشت ضمن اینکه یک گلر بسیار خوب در رده امید داریم. پیام پارسا آینده روشنی دارد. نمی‌دانم شرایطی به وجود می‌آید که به او شانس بدهیم، اما در مجموع از دروازه‌بان ها راضی هستم. 

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درمورد تعویق زمان بازی این تیم در جام حذفی مقابل شمس آذر قزوین اظهار داشت: این مسئله از یک طرف باعث ضرر ما شد و از یک طرف سود بردیم، برای بازی جام حذفی با توجه به اینکه یک روز عقب افتاد آماده‌تر و سرحال‌تر آمدیم اما برای بازی اصلی در این دو سه روز باید خیلی خوب ریکاوری کنیم، فقط وقت ریکاوری داریم. باید کمپ‌مان را داخل هتل یکی دو روز اضافه کنیم تا بچه‌ها از لحاظ فیزیکی و تغذیه در شرایط خوبی قرار بگیرند.

وی افزود: برگشت محمود مطلق‌زاده اتفاق خوبی برای ما بود، البته او هنوز مطلق‌زاده واقعی نیست. او را زود به زمین فرستادیم تا کم‌کم خودش را پیدا کند، بازیکن فوق‌العاده با کیفیتی است. با حضور مطلق‌زاده حامدی و حنفی در پست هافبک دفاعی تقریبا گارانتی می‌شویم، این باز شدن پای مهاجمان به گلزنی برایمان خیلی مهم است. اگر تیمی بخواهد نتایج رو به جلو داشته باشد، یا باید یک گلزن خیلی خوب داشته باشد و یا یک گلزن خیلی خوب در کورس داشته باشد. در مجموع از عملکرد تیم در بازی راضی بودیم.

منصوریان با اشاره به تیم شمس‌آذر قزوین گفت:‌ حریف ما اصلا لیگ یکی بازی نکرد، باید به تیم شمس‌آذر و سرمربی خوب آنها احترام بگذاریم. تفکراتش خیلی خوب است و من او را می‌شناسم. اصلا ضد فوتبال بازی نکردند، می‌توانستند کاملا بسته بازی کنند و ما را به چالش بکشند، اما در کل 95 دقیقه وسط زمین فوتبال بازی کردند و به همین خاطر احساس می‌کنم بازی قشنگی شد. من برنامه این مربی را در بازی با سایپا و ماشین‌سازی دیدم، فقط فوتبال بازی کردند، برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنم. جوان‌های خیلی خوبی دارند و استخوان‌بندی این تیم از خوزستان است. اکثر بازیکنان استقلال خوزستان برای قهرمانی را امروز من دیدم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص وضعیت حنفی اظهار داشت: او را در لیست امروز داشتیم، اما با توجه به سیستم که 4-1-3-2 بازی می‌کنیم، یک هافبک دفاعی می‌توانست به زمین برود، اگر لازم باشد مربع بازی کنیم، بین حنفی و مطلق‌زاده یکی باید به زمین می‌رفت که مطلق‌زاده شانس بیشتری پیدا کرد، چون می‌خواستیم محمود زود به ترکیب اصلی برگردد. 

انتهای پیام/

کدخبر: 753607 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟