توپچی ها به دنبال ربودن ستاره منچستریونایتد در نقل و انتقالات

به گزارش رکنا ورزشی، میکل آرتتا یک پنجره نقل و انتقالات شلوغ در ماه ژانویه را برای آرسنال پیش‌بینی کرده است اگر چه توپچی‌ها تقریباً 150 میلیون پوند در تابستان خرج کردند و با بازیکنانی مانند بن وایت، آرون رمزدیل و مارتین اودگارد قرارداد بستند و تاکنون هم این سرمایه‌گذاری عظیم برای آنها مثبت بوده است.

اکنون هم انتظار می‌رود، آرسنال در زمستان به دنبال یک مهاجم و یک وینگر باشد زیرا آینده پیر امریک اوبامیانگ، الکساندر لاکازت و نیکلاس پپه همچنان در بین توپچی‌ها روی هوا است.

اوبامیانگ در حال حاضر پس از سلب کاپیتانی آرسنال از او و همچنین نبودن در لیست هجده نفره تیم ممکن است در ابتدای ژانویه راه خروج از آرسنال را در پیش گیرد. لاکازت هم با وجود بستن بازوبند کاپیتانی، هنوز تصمیمش برای تابستان آینده مشخص نیست که آیا قراردادش را تمدید خواهد کرد یا خیر.

نیکولاس په په هم دیگر بازیکنی است که در هفته‌های اخیر از لیست این تیم کنار گذاشته شده است زیرا خرید 72 میلیون پوندی تا الان نتوانسته سطح توقعات را برآورده کند. با توجه به این اتفاق، توپچی‌ها سعی در خرید چند ستاره دارند از جمله دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا و نام دیگر میسون گرین وود است که در منچستریونایتد حضورش به طور ثابت نیست.

اکنون ال ناسیونال ادعا می‌کند او از کمبود زمان بازی خود زیر نظر رالف رانگنیک پس از خروج اوله گونار سولسشر "ناراحت" شده است، زیرا ناامیدی این بازیکن 20 ساله از این نشات می‌گیرد که کریستیانو رونالدو همیشه اولین نام در این باشگاه بوده و همچنین نفوذ فزاینده او نیز در رختکن بسیار تاثیرگذار است.

در این گزارش آمده است که گرینوود به دنبال احتمال ترک اولدترافورد است و در نتیجه با این اتفاق،  آرسنال، یوونتوس و بارسلونا به ستاره نوظهور منچستریونایتد مرتبط هستند تا او را به خدمت بگیرند.

آرتتا وقتی از او پرسیده شد که برنامه‌های باشگاه آنها برای ژانویه چیست از ذکر نام خاصی امتناع کرد، اما او اذعان داشت که "کارهای زیادی برای انجام دادن" در مورد خرید و فروش وجود دارد. این سرمربی اسپانیایی امیدوار است در صورت ایجاد فرصت مناسب، چند بازیکن را به لیست خود اضافه کند. 

کدخبر: 752554 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟