آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی شیاطین سرخ در ژانویه

به گزارش رکنا ورزشی، گفته می‌شود رانگنیک تمایلی به خروج دین هندرسون از منچستریونایتد در ژانویه ندارد. زیرا در صورتی که داوید دخیا دچار مصدومیت یا محرومیت شود، او تنها تام هیتون را به عنوان گزینه جایگزین در اختیار خواهد داشت. 

در صورتی که پیشنهاد سایر باشگاه‌ها برای جسی لینگارد و آنتونی مارسیال در خور توجه باشد، رالف رانگینک از خروج این دو بازیکن خرسند خواهد شد.

منچستریونایتد برای فروش جسی لینگارد 20 میلیون پوند را طلب کرده است. با توجه به اینکه لینگارد در تابستان امسال بازیکن آزاد خواهد بود ، تعداد کمی از باشگاه‌ها به دنبال حاضر به پرداخت این هزینه هستند.

منچستریونایتد ارزش آنتونی مارسیال را 30 میلیون پوند تعیین کرده است و این ارزشگذاری می‌تواند انجام هرگونه معامله دائمی را دشوار کند. این می‌تواند به این معنی باشد که انتقال قرضی بهترین امید مارسیال برای رفتن از باشگاه است، اگرچه گفته می‌شود که هم او و هم یونایتد طرفدار یک انتقال دائمی هستند. منچستر یونایتد هنوز هم هیچ علامت جدی‌ای در مورد در دسترس بودن آنتونی مارسیال در ژانویه دریافت نکرده است ، بیش از یک هفته است که ایجنت مارسیال اعلام کرد که او می‌خواهد منچستر را ترک کند، در یونایتد تردیدهایی وجود دارد که کدام باشگاه‌ها می‌توانند مبلغ خرید مارسیال را به اضافه دستمزد بالایش بپردازند.

رالف رانگینک معتقد است که دونی فن ده‌بیک مهره‌ای ارزشمند در ترکیب منچستریونایتد به حساب می‌آید و به این بازیکن هلندی، اجازه خروج را در ماه آینده(ژانویه) نخواهد داد.

کدخبر: 752462 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟