کاسیاس: نگران کرونا در ترکیب رئال هستیم/ هنوز خیلی تا پایان لالیگا مانده است

به گزارش رکنا ورزشی، ایکر کاسیاس دروازه بان اسبق رئال مادرید اظهار داشت: نگران افزایش موارد ابتلا به کرونا در ترکیب رئال هستم و باید فراخوانی برای احتیاط و مسئولیت پذیری بیشتر ایجاد کرد.

وی در مورد ابتلای شش بازیکن رئال مادرید به کرونا گفت: همه نگران هستیم. در این روزها به نظر می رسد که کرونا شدت گرفته است. باید فراخوانی را برای احتیاط و مسئولیت پذیری ایجاد کنیم. فوتبال دور از جامعه نیست. این اتفاق ممکن است که برای هر کسی رخ بدهد. باید معیارهای مناسبی در نظر گرفته شود تا تورنمنت ادامه پیدا کند.

کاسیاس در مورد شرایط خوب رئال مادرید در لالیگا گفت: در ورزش هر اتفاقی می تواند رخ بدهد. درست است که حس و حال تیم خیلی خوب است اما هنوز خیلی مانده است. هنوز نمی توانیم به این فکر کنیم که چیزی کسب کرده ایم. هنوز خیلی مانده است اما سعی می کنیم که مثبت نگر باشیم. نباید به این فکر کنیم که چیزی تمام شده است.

وی در مورد تکرار قرعه کشی چمپیونزلیگ هم صحبت کرد: اگر قرعه تکرار شده به این خاطر است که چیزی اشتباه بوده است. نتایج دو قرعه کشی متفاوت بود. اگر قرعه را تکرار کردند به این دلیل بود که فکر می کردند این اتفاقی عادی است.

 

کدخبر: 752306 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟