وینیسیوس جونیور: مودریچ انگار 22 ساله است

به گزارش رکنا، شب گذشته تیم فوتبال رئال مادرید با درخشش وینیسیوس جونیور که همراه با دو پاس این مهاجم برزیلی همراه بود، توانست در خانه مقابل همشهری خود اتلتیکومادرید به پیروزی دو بر صفر برسد و جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کند.

وینیسیوس در مورد این بازی و پیروزی تیم رئال مادرید اظهار داشت: یکی از بهترین بازی‌های فصل خود را داشتیم زیرا با تمرکز و ذهنیت کافی در آن ظاهر شدیم و همان کاری را کردیم که مربی به ما پیش از بازی گفته بود.

وی افزود: با حضور سه هافبک بازی را به خوبی کنترل کردیم و با این تاکتیک همه چیز برای ما آسان‌تر شد. سعی می‌کنیم به این روند خوب همچنان ادامه بدهیم. خیلی خوشحالم که توانستم دو پاس گل بدهم. می‌خواهم به کریم کمک کنم تا گل‌های زیادی در ادامه لیگ بزند.

مهاجم برزیلی رئال مادرید گفت: به تیم کمک می‌کنم تا بتوانیم بازی‌های بسیار مشکل نظیر بازی امروز را ببریم. خوشحالم که می‌توانیم این گونه بازی کنم. در هجده سالگی به بهترین باشگاه دنیا آمدم تا در کنار بهترین بازیکنان بازی کنم و این امر در ابتدا کمی برای من مشکل بود اما اکنون با پخته‌تر شدن می‌خواهم به این روند ادامه بدهم. 

جونیور درباره عملکرد کورتوآ هم گفت: کورتوا عالی بود و از نظر من بهترین دروازه‌بان دنیاست. هرگز کاری که او می‌کند را در جای دیگری تا الان ندیده بودم. در بازی و تمرینات همه توپ‌ها را می‌گیرد و این عملکرد او من را تحت تاثیر قرار می‌دهد. 

وی در پایان با اشاره به درخشش مودریچ هم بیان کرد: مودریچ واقعأ فوق‌العاده است، زیرا مثل جوان‌ترها و انگار یک بازیکن 22 ساله در زمین ظاهر می‌شود. او بدون شک بهترین بازیکن میدان بود. با این روند می‌توانیم جام‌های زیادی ببریم. باید عنوان کنم بازی کردن در کنار کاسمیرو، کروس و مودریچ باعث می‌شود تا درون زمین همه چیز ساده‌تر باشد.

انتهای پیام/

کدخبر: 750655 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟