سیمئونه: رئال مادرید با عدالت برنده شد

به گزارش رکنا، تیم فوتبال رئال مادرید شب گذشته در هفته شانزدهم لالیگا و در دربی مادرید با حساب دو بر صفر از سد اتلتیکومادرید گذشت تا صدرنشینی خود را در جدول تثبیت کند.

پس از این بازی دیگو سیمئونه در مورد شکست اتلتیکو مقابل رئال مادرید و اینکه آنها قدر شانس برای قهرمانی در لالیگا دارند، گفت: قطعأ شانس داریم، هر چند رئال مادرید امتیاز مهمی را از ما گرفت. ما نمی‌توانیم به چیزی جز رقابت در بازی بعدی مقابل سویا فکر کنیم.

وی درباره شکنندگی دفاعی این تیم هم گفت: باید از همه نظر این معضل را بررسی کنیم. گل‌ها روی اشتباهات تیمی بودند نه فردی. به تلاش در این هفته ادامه می‌دهیم. روز به روز برای لالیگا تلاش می‌کنیم.

سرمربی اتلتیکومادرید راجع به ارزیابی این دیدار عنوان کرد: انسجام در فوتبال کلیدی است و رئال مادرید در روند انسجام کامل قرار دارد. آنها خوب به محوطه می‌رسند و خوب هم گل می‌زنند. در نیمه دوم موقعیت داشتیم اما آنها از ضدحمله استفاده کردند و گل فوق‌العاده‌ای زدند. به نظرم آنها با عدالت برنده شدند. تا زمان دریافت گل اول اتفاقی رخ نداده بود اما بعد از آن بازی مسیر دیگری را طی کرد.

سیمئونه در پایان در مورد فشار ذهنی و بدنی بازیکنان این تیم اظهار داشت: با نتیجه دو بر صفر شکست خوردیم. تیم همه تلاش خود را کرد. خوب تلاش کردیم اگر چه لالیگا طولانی است. اختلاف با تیم صدرنشین زیاد است اما باید به جلو نگاه کنیم و بازی به بازی حرکت کنیم. رئال مادرید منسجم است و فوتبالی را ارائه می‌دهند که دوست دارم. در دفاع منسجم هستند و با سرعت و انسجام هم حرکت می‌کنند. آنچلوتی را می‌شناسم چون سخت تلاش کرده است و تیمش خوب بازی می‌کند.

انتهای پیام/

کدخبر: 750630 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟