رانگنیک: بازی فیزیکی بود و بازیکنان تکنیکی در این دیدارها کارایی ندارند

به گزارش رکنا ورزشی، رانگنیک پس از پیروزی تیم منچستریونایتد مقابل نورویچ سیتی گفت: بازی کاملاً فیزیکی ای بود، در چنین دیدار  هایی بازیکنان تکنیکی کارایی ندارند

شاهد یک بازی شدیداً فیزیکی خارج از خانه بودیم، به دین اسمیت گفتم که به عقیده من آنها خیلی خوب بازی کردند. آنها همانند ما مقابل کریستال پالاس بودند.

این داوید دخئا بود که در نهایت کلین شیت را برای تیم به ارمغان آورد. ما باید قدرت و توان خود را افزایش دهیم.

بعضی از بازیکنان ما بازیکنان تکنیکی هستند، امروز فضای زیادی برای راه حل های فنی وجود نداشت و پس از آن باید از نظر بدنی بی‌باک باشید و در چنین سطحی رقابت کنید.

نیمه اول کنترل بیشتری روی بازی داشتیم، خوش شانس بودیم که توانستیم کلین شیت کنیم

از آغاز ما بازی را کنترل کردیم اما در همه لحظات بهترین تصمیم ممکن را نمیگرفتیم.  از نظر دفاعی خوب کار کردیم و در نیمه اول از لحاظ تاکتیکی اجازه ندادیم که شوت یا فرصت زیادی داشته باشند.

بین دو نیمه به پسرها گفتم که ما باید سرعت و قدرت بیشتری در بازی میداشتیم. نیمه دوم کمی بهتر بود اما در آخر ما خوش شانس بودیم که توانستیم کلین شیت کنیم و دو یا سه سیو حیاتی برای کلین شیت را از داوید دخئا شاهد بودیم.

رانگنیک راجع به ویکتور لیندلوف:

او در جریان بازی برخوردی داشت و حتی یادش نمی آید که چه اتفاقی افتاد. در نفس کشیدن دچار مشکل شد. کادر پزشکی تمامی تست های لازم را بر روی او انجام دادند و به نظر مشکل خاصی ندارد.

 

کدخبر: 750175 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟