پایان انتظار 5 هفته ای استقلال؛ فرهاد طعم بُرد را چشید + فیلم

به گزارش رکنا، در چارچوب هفته نهم لیگ برتر  ایران و از ساعت 16 امروز، استقلال در ورزشگاه دستگردی مهمان پیکان است. قضاوت این بازی به عهده پیام حیدری  است و کمک های او در این بازی فرهاد مروجی – فرهاد فرهاد پور ؛ داور چهارم: محمدرضا تارخ و  ناظر دیدار هدایت ممبینی هستند. در پایان این بازی استقلال با نتیجه 3 بر صفر از سد پیکان عبور کرد. بعد از پنج هفته توانست پیروزی 3 امتیازی کسب کند.

گزارش لحظه به لحظه این بازی را در زیر می خوانید:

ترکیب پیکان:

فرهاد کرمانشاهی، امیرحسین جدی، امیرحسین غلامی، بهروز نوروزی فرد، محمد جواد آزاده، اسماعیل بابایی، علیرضا کوشکی، محمد مهدی محبی، سامان فلاح، مجتبی حق دوست، ابراهیم صالحی.

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمد دانشگر، عارف آقاسی، جعفر سلمانی، کوین یامگا، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، امیر حسین حسین‌زاده، سبحان خاقانی، رودی ژستد.

*دقایق حساس مسابقه: 

نیمه اول:

دقیقه یک: پیکان در همان ثانیه های ابتدایی صاحب یک پرتاب شد که در غیاب نادر محمدی، این بار اسماعیل بابایی پرتاب را بلند به روی دروازه ارسال کرد که توپ دور شد.

دقیقه 2: این بار عارف آقاسی برای استقلال یک پرتاب بلند را به روی دروازه ارسال کرد که توپ به کوین یامگا رسید و این بازیکن در دهانه دروازه ضربه ناامید کننده‌ای به توپ زد و توپ را فرهاد کرمانشاهی در اختیار گرفت.

دقیقه 4: امیرحسین جدی پس از دور زدن مدافعان استقلال وارد محوطه جریمه شد ولی ضربه او را حسینی در اختیار گرفت.

دقیقه 7: یک پاس در عمق برای حسین زاده باعث شکل گیری موقعیتی برای استقلال شد که سامان فلاح و فرهاد کرمانشاهی مرتکب اشتباه شدند و توپ و دروازه خالی در مقابل خاقانی بود ولی این بازیکن با خطای نوروزی فرد پشت محوطه جریمه متوقف شد و داور یک خطا برای استقلال اعلام کرد. ضربه ایستگاهی را مهدی پور زد که کرمانشاهی آن را مهار کرد.

دقیقه 9:  اوتی که آقاسی بلند به روی دروازه ارسال کرد با ضربه سر رودی ژستد همراه شد ولی این موقعیت خوب را باز هم کرمانشاهی مهار کرد.

دقیقه 12: جعفر سلمانی پشت محوطه جریمه توپ را استپ کرد اما شوت او با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 16: شوت محکم رودی ژستد از کنار دروازه به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

دقیقه 22: ارسال خوب کوین یامگا از سمت راست به روی دروازه نصیب امیرحسین حسین زاده شد ولی ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 24: امیرحسین حسین زاده با استفاده از غفلت مدافعان پیکان صاحب توپ شد ولی ضربه او پس از برخورد به بازیکنان حریف راهی کرنر شد.

دقیقه 27: ارسال دیدنی یامگا روی نقطه پنالتی به رودی ژستد رسید و ضربه قیچی برگردان این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. پس از این صحنه نیز کرمانشاهی سنگربان پیکان روی زمین افتاد و احساس ناراحتی می کرد.

دقیقه 31: شوت محکم و روپای زبیر نیک نفس از فاصله 30 متری به شکل دیدنی راهی دروازه پیکان کرد که با واکنش فوق العاده کرمانشاهی راهی کرنر شد.

دقیقه 33: ارسال کرنر مهدی مهدی پور به روی دروازه با ضربه سر و اثرگذاری رودی ژستد همراه شد و پاس این بازیکن در دهانه دروازه به سیاوش یزدانی رسید و این بازیکن در حالی که تعادلش را از دست داده بود و توپ نیز از او عقب تر بود، با ضربه ای دیدنی و مطمئن دروازه کرمانشاهی را باز کرد و استقلال را پیش انداخت.

 

*نیمه اول بازی با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

امیرحسین

 

*نیمه دوم:

دقیقه 48: امیرحسین حسین زاده با یک حرکت دیدنی دو مدافع پیکان را از پیش روی خود برداشت و با یک پاس رو به عقب در گوشه محوطه جریمه سلمانی را صاحب توپ کرد ولی شوت این بازیکن با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 52: پاس خوب محمدجواد آزاده به پیمان رنجبری رسید ولی شوت این بازیکن با اختلاف زیاد به بیرون رفت.

دقیقه 65: یک ارسال از سمت چپ با ضربه سر ارسلان مطهری همراه شد و در ادامه نیز با تلاش رودی ژستد برای تأثیرگذاری روی توپ بی نتیجه بود و توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 69: ارسال کرنر مهدی مهدی‌پور به روی دروازه با ضربه سر محمد دانشگر همراه شد و سیاوش یزدانی موقعیتی مشابه گلی که در نیمه اول به ثمر رساند را به دست آورد ولی ضربه سر او در دهانه دروازه و مقابل دروازه خالی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: شوت محمدحسین فلاح روی یک ضربه کاشته با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 74: پس از اینکه بازیکنان پیکان به روی ارسلان مطهری مرتکب خطا شدند، استقلال کنار خط عرضی صاحب یک ضربه کاشته شد. مهدی مهدی پور پشت این توپ ایستاد و آن را به روی دروازه ارسال کرد که این پاس فوق العاده با ضربه سر دیدنی محمد دانشگر همراه شد و مدافع پیش تاخته استقلال تیمش را به گل دوم رساند.

دقیقه 75: کوشکی در موقعت مناسبی قرار گرفت که شوت این بازیکن با واکنش خوب حسینی راهی کرنر شد.

دقیقه 79: نادر محمدی در بدو ورود قصد داشت پرتاب اوتی که به دست آمده بود را به روی دروازه ارسال کند که توپ به سینه حسین زاده برخورد کرد.

دقیقه 80: یک ارسال از سمت راست به روی دروازه استقلال موقعیت خوبی را برای خودروسازان به وجود آورد که حسینی با خروجی دیدنی توپ را دفع کرد.

دقیقه 82: حرکت دیدنی کوین یامگا از سمت راست و ارسال او به دهانه دروازه با پوشش خوب ثابت ایمانی دور شد و استقلالی ها نتوانستند به گل سوم برسند.

 

*خلاصه بازی پیکان و استقلال:

کدخبر: 749355 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟