آخرین شانس بارسلونا برای صعود مرحله بعد از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش رکنا، طبق گزارش موندو دیپورتیو ممفیس دپای  در خصوص بازی بارسلونا مقابل بایرن مونیخ صحبت کرده است:

این آخرین شانس ما برای صعود به مرحله بعدی است. باید از نظر ذهنی کاملاً آماده این بازی شویم. باید حداکثر توان خودمان را بگذاریم. ما 90 دقیقه برای انجام این کار وقت خواهیم داشت بدیهی است که نتیجه بازی بنفیکا هم روی ما تاثیر خواهد گذاشت اما ما روی کار خودمان باید تمرکز کنیم.

 نحوه بازی ما مقابل بایرن مونیخ به نحوه نگرش مربی ما بستگی خواهد داشت اما دوست داریم با پرس بالا و مالکیت توپ بازی را در اختیار داشته باشیم. می خواهیم بازی را از طریق مالکیت توپ کنترل کنیم.

باخت 8 بر 2 ؟ البته که خواهان انتقام از آن ها هستیم ممکن است. این بازی آخرین فرصت ما باشد و باید برای ان آماده شویم و هرکاری برای رسیدن به نتیجه مد نظر انجام دهیم ما به رقابت به جز در لیگ قهرمانان ( لیگ اروپا ) فکر نمیکنیم زیرا این بزرگترین رقابتی است که وجود دارد.

برنده شدن ما روی اعتماد به نفس ما تاثیر گذار خواهد بود و روحیه تیم را افزایش خواهد داد. می دانیم که پروژه فعلی نیاز به زمان دارد و جوانان جدید زیادی هستند که نیاز به فرصت دارند اگر برنده شویم می توانیم جو را بهتر کنیم.

بایرن مونیخ همیشه بازی خوبی انجام داده و با آمادگی ذهنی خوبی خود را نشان داده است. آن ها می خواهند در هر بازی پیروز باشند چون این فوتبال است اینکه آن ها از قبل صعودشان را قطعی کرده اند و روی بازی تاثیر نمی گذارد.

وفق پیدا کردن با  ترکیب:

همه باید خودمان را با شرایط جدید وفق بدهیم. سبک بازی بارسلونا برای یک مهاجم خاص است و به نظرم دارم کارم را خوب انجام می دهم من با تمام عشق و علاقه ام برای تیم کار میکنم چون دوست دارم در خدمت تیم باشم برای من لمس توپ مهم است  و یا اینکه توپ را در قسمت های مهمی از محوطه دریافت کنم. در حال حاضر مطمئناً باید پیشرفت کنم و مطمئن هستم که گل های بیشتری به ثمر خواهم رساند.

کدخبر: 748419 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟