پیشنهاد یونایتدی‌ ها به بازیکن بارسلونا

به گزارش رکنا، در حالی که تصور می‌شد فرانکی دی یونگ در لباس بلوگرانا بدرخشد اما او هرگز نتوانسته انتظارات را در نوکمپ برآورده کند. اگرچه ستاره هلندی یکی از بازیکنان ثابت و اصلی بارسلونا در این سالیان بوده اما در ارائه عملکردی مشابه با آن چیزی که در آژاکس از خود به نمایش می‌گذاشت، ناتوان بوده است.

شایعاتی به تازگی در مورد قرار گرفتن دی یونگ در فهرست فروش بارسا منتشر شده و از آنجایی که سران منچستریونایتد از تمدید قرارداد پل پوگبا ناامید شده‌اند، قصد جذب این ستاره هلندی را دارند تا پس از رفتن پوگبا در پست هافبک با مشکل مواجه نشوند.

ال ناسیونال می گوید رالف رانگنیک، سرمربی موقت منچستریونایتد، فرنکی دی یونگ را به عنوان هافبک میانی عالی برای پروژه کوتاه مدت خود در منچستر معرفی کرده است. رانگنیک به قدری مشتاق دی یونگ است، که تصمیم دارد ادینسون کاوانی را به عنوان کاهش پول نقدی معامله  وارد کند.

بلوگرانا به یک مهاجم ارزان قیمت نیاز دارد، اما دی یونگ یکی از اعضای اصلی تیم آنهاست. طبق گزارش Transfermarkt، هلندی با ارزش 90 میلیون یورو گران ترین هافبک لالیگا است. دی یونگ در این فصل 12 بازی در لیگ برای بارسا انجام داده و ثمره آن یک گل زده و 2 پاس گل بوده است.

 

 

 

 

 

کدخبر: 748160 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟