دست رد صلاح به لیورپول؟

به گزارش رکنا، شایعاتی در اسپانیا مطرح شده که ژاوی هرناندز سرمربی جدید بارسلونا دوست دارد تا محمدصلاح مهاجم 29 ساله لیورپول را به نیوکمپ بیاورد تا با او خط حمله تیم‌اش را تقویت نماید. اما ملی‌پوش مصری در حال مذاکره برای تمدید قراردادش با آنفیلد است، در حالی‌که قرارداد فعلی او در تابستان 2023 به پایان می‌رسد. 

صلاح در این فصل برای تیم یورگن کلوپ در 20 بازی در تمامی رقابت‌ها 19 گل به ثمر رسانده و 9 پاس گل داده است.

اگرچه ستاره مصری از علاقه تیم کاتالان خوشحال است، اما مصمم است آینده خود را به لیورپول متعهد کند. او به شبکه تلویزیونی مصری ام بی سی گفت: من از حضور در لیورپول خوشحالم هر چند که خواهیم دید در آینده چه اتفاقی خواهد داد. در حال حاضر، ترجیح من ماندن در لیگ برتر است زیرا این لیگ قوی‌ترین لیگ جهان است.

اگرچه صلاح ترجیح می‌دهد در انگلیس بماند، اما اعتراف کرده این تصمیم ممکن است خارج از کنترل او باشد، زیرا وی منتظر توافق باشگاه و ایجنتش است.

او افزود: چندین بار عنوان کرده‌ام، اگر تصمیم با من باشد می‌خواهم در لیورپول بمانم. اما تصمیم در دست مدیران است و آنها باید این موضوع را حل کنند. هیچ مشکلی وجود ندارد اما باید برای قرارداد به توافق برسیم. به آنها بستگی دارد. ارزش مالی شما نشان می‌دهد که باشگاه چقدر از شما قدردانی می‌کند و آنها آماده انجام هر کاری برای ماندن شما هستند. مواردی مانند جاه طلبی تیم و مربی و آنچه که او می‌خواهد با تیم و بازیکنانی که می‌خواهد انجام دهد وجود دارد. 

کدخبر: 748130 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟