زلاتان: می‌خواهم برای میلان همچنان بازی کنم

به گزارش رکنا،  زلاتان ابراهیموویچ فصل گذشته بار دیگر به میلان بازگشت و در این مدت هم توانسته با گل‌های خود کمک فراوانی به نتایج خوب میلان طی 2 فصل گذشته کند و حالا صحبت از تمایل قلبی‌اش به ادامه حضور در رُوسنری کرده است.

زلاتان، در 46 بازی برای میلان، 31 گل به ثمر رسانده و همچنان در دهه پنجم زندگی‌اش، همچنان با پیراهن روسونری می‌درخشد.

ستاره سوئدی، درباره به پایان رسیدن قراردادش با میلان در تابستان آتی در برنامه تلویزیونی Che tempo che fa، این طور گفته است: نه، حس می کنم انگار قراردادم هیچ گاه قرار نیست به آخر برسد. بیایید کمی هیئت مدیره را برای تمدید قرارداد تحت فشار بگذاریم (می خندد). امیدوام بمانم و تا ابد برای میلان بازی کنم. 

وی ادامه داد: هر روز صبح احساس درد دارم، ولی می‌دانم برای چه موضوعی است. باید بگویم درد کشیدن عادت کرده ام، ولی آن را تبدیل به انرژی برای گلزنی می کنم. اتفاقات بسیاری در دوران فوتبالم تجربه کرده ام و تنها چیزی که باعث می شود از پس مشکلات بربیایم. در دوران کودکی، جنب و جوش بیشتری داشتم و الان پخته‌تر هستم. پسرم وینسنت، ذهنیتی شبیه گتوزو دارد و به همان اندازه تهاجمی است.  

 مهاجم سوئدی درباره بازی با لیورپول در هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا گفت: برای اینکه بتوانیم به هدفمان برسیم، باید از آدرنالین‌مان استفاده کنیم. اصلا اعتقادی به پیش بینی ندارم. تنها باید کارمان را انجام دهیم و به خودمان نیز باور داشته باشیم.  

ایبرا درباره رشد و پیشرفت روسونری هم بیان کرد: میلان تنها به دلیل من تغییر نکرده است. بهتر است بگوییم به جایگاهی که باید در آن قرار داشته باشد، برگشته است. هدف من فتح دوباره اسکودتو با میلان است.  

زلاتان در خصوص ترس از بازنشستگی هم اینطور پاسخ داد: نمی دانم در ادامه چه اتفاقاتی قرار است رخ دهد. هنوز برای آن فصل از زندگی خودم آماده نیستم و همچنان می ترسم. البته قرار نیست مانند دیگر بازیکنانی که پس از بازنشستگی به دنبال این هستند، گزارشگر فوتبال شوم آن راه را بروم.

 

کدخبر: 748060 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟