نکونام: بازی مستقیم را دوست ندارم/ آب در زمین فجر چه می کند

فولاد خوزستان با 7 بازی و 11 امتیاز در رده هشتم و فجر سپاسی با 7 بازی و 8 امتیاز در رده 11 جدول رده بندی قرار گرفت

جواد نکونام  سرمربی فولاد خوزستان در نشست خبری پس از بازی با فجر سپاسی اظهار داشت: ما با فجر بازی نداشتیم . فولاد خوزستان با  زمین بازی داشت. مسئولان باید فکری کنند. در هیچ کجای دنیا در چنین زمین بازی نمی‌شود. فجر بعد از چند سال به لیگ برتر آمده، یک زمین خوب به آن‌ها بدهید. موقع گرم کردن چمن را کوتاه می‌کردند. چند روز قبل بازی لیگ یک اینجا برگزار شد.

خیلی خوشحالم که در استان فارس هستم. فولاد با زمین حافظیه بازی داشت و با تیم فجر سپاسی بازی نداشتیم. خواهش می‌ کنم مسئولان فکری کنند و تا مسئله‌ای مانند آمدن مربیان به نشست خبری پیش می‌آید، می‌ گویند ما حرفه‌ای هستیم. در هیچ جای دنیا در چنین زمینی فوتبال برگزار نمی‌ کنند.

وی با بیان اینکه همه تیم‌ها به زمین ورزشگاه حافظیه اعتراض کردند، تصریح کرد: فجر پس از چند سال به لیگ برتر آمده و تیم خوبی است. زمین خوبی به این تیم بدهید تا فوتبال بازی کند. بازیکنان ما برای گرم کردن به زمین آمدند و دیدیم چمن را کوتاه می‌کنند. دو روز پیش لیگ دسته اول در این زمین برگزار شده است. این اتفاقات خنده‌دار است. در این زمین فوتبالی وجود ندارد و همه گل‌ها روی اتفاقات و ضربات ایستگاهی بوده است. همه بازی‌ها روی هوا، «بکش بکش» و با دعوا بوده است.

«حیف این زمین که فوتبال روی آن برگزار شود؛ شما به فوتبال بی‌احترامی می‌کنید.»، سرمربی فولاد خوزستان ضمن بیان این جمله گفت: این زمین در شأن فوتبال ما نیست و مسئولان استان فارس باید بخواهند زمین مناسب آماده کنند، نه اینکه لیگ یک را دو روز قبل در این ورزشگاه برگزار کنند. شیراز در روزهای اخیر بارندگی نداشت، اما توپ یک لحظه در زمین ماند. نمی‌دانم آب در زمین چه می‌کرد! فجر سپاسی هم در این شرایط ضربه می‌خورد و عملکرد این تیم در حافظیه با بازی خارج از خانه آن قابل مقایسه نیست. فجر تیمی محترم است که بازی خوبی ارائه می‌ کند.

نکونام با بیان اینکه تیمش بدون حمله گل خورده است، خاطرنشان کرد: مدافع ما فکر کرد توپ می‌ایستد و سپس توپ از میان دو مدافع ما عبور کرد. فوتبالی وجود نداشت و همه چیز به زمین و بی‌دقتی ما در زدن گل برمی‌گشت. تلاش کردیم اواخر مسابقه با سه مهاجم بازی کنیم و پیروز شویم. باید مستقیم بازی می‌کردیم که این روش را دوست ندارم. ما در زمین شهدای فولاد کم تمرین می‌کنیم و نمی‌خواهیم زمین خراب شود. این مسئله در شیراز رعایت نمی‌شود و بازی لیگ یک را در این ورزشگاه برگزار می‌کنند. نمی‌دانم این اتفاق با چه اجازه‌ای رخ داده است.

کدخبر: 747956 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟