خطیبی: آلومینیوم در صدر جدول است اما تفاضل گل کمتر دارد

به گزارش رکنا، رسول خطیبی در نشست خبری بعد از بازی آلومینیوم اراک مقابل تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر، اظهار داشت: درباره کلیات بازی باید بگویم روی تیم تراکتور آنالیز خوبی داشته و نسبت به تیم حریف تغییرات خوبی هم در تیم خودمان داشتیم. بازی را هم حفظ کردیم تا به تراکتور موقعیت ندهیم. آنهایی که بازی را دیدند، متوجه شدند آلومینیوم از لحاظ موقعیت‌سازی، مالکیت و ارائه فوتبال زیبا خیلی بهتر کار کرد. این برای من احساس خوبی است که تیمم به این شکل بازی می‌کند.

وی افزود: بازیکنانم با تمام وجود کار می‌کنند. در 7 هفته قبلی از روی ضربات ایستگاهی گل نزده بودیم، از این بابت ناراحت بودیم زیرا روی ضربات ایستگاهی کار کرده بودیم، اما خیلی خوشحال هستم مقابل تراکتور روی کارهای ایستگاهی موفق عمل کردیم. در نیمه دوم می‌توانستیم روی موقعیت‌هایمان 3-2 گل دیگر هم به ثمر برسانیم. 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اضافه کرد: می‌دانستیم مقابل تیم بزرگ تراکتور کار سختی داریم اما خوشحال هستیم در زمین حریف چنین فوتبالی انجام دادیم و ضمن کسب 3 امتیاز و به ثمر رساندن 2 گل موقعیت‌های دیگری هم خلق کردیم. این موضوع برای من قابل قبول است. از تمام بازیکنانم به خاطر کسب این برد تشکر می‌کنم. آلومینیوم اکنون صدر جدول است، اما به دلیل یک گل تفاضل کمتر در جایگاه سوم ایستاده است.

خطیبی عنوان کرد: آلومینیوم به تیم قابل احترام برای اهالی فوتبال تبدیل شده و روند خوبی دارد. جدا از کسب نتایج خوب از لحاظ فوتبالی آنهایی که کار تیم ما را می‌بینند از بازی آلومینیوم لذت می‌برند. 

وی در مورد توپ‌گیری خوب بازیکنان آلومینیوم و اینکه به نظر می‌رسید گل دوم تیمش روی اشتباه بازیکنان حریف به ثمر رسید توضیح داد: در طول بازی‌هایمان سعی کردیم این روند را ادامه بدهیم، ولی قبل از بازی مقابل تراکتور به بازیکنانم گفتم هر زمان بازیکنان حریف صاحب توپ شدند اجازه فکر کردن و بازی‌سازی به آنها ندهید تا سازماندهی نداشته باشند. شاگردانم این کار را خوب انجام داده و اجازه ندادیم تراکتور بازی‌سازی و حفظ توپ کند. در برخی مواقع خوب بودیم، اما به هر حال بازی در زمین حریف بود و برخی لحظات شرایط متفاوتی داشت. 

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک تصریح کرد: تیم ما از لحاظ پرس و توپ‌گیری جزو تیم‌های بالای جدولی فوتبال ماست، دلیل این موضوع هم این است که ریکاوری خوبی در دو هفته اخیر انجام دادیم، هر چند بازی‌ها 5 روز یکبار برگزار می‌شوند اما آلومینیوم در این دو هفته ریکاوری خوبی داشت. نتیجه این کار هم این است که بازیکنانم از دقیقه 30 به بعد بهتر از تراکتور بازی کردند. این مسائل برای من قابل احترام است و از زحمت بازیکنانم تشکر می‌کنم. 

خطیبی در خصوص اینکه آیا دلیل گل نخوردن تیمش عملکرد خوب خط دفاعی آلومینیوم بوده، اظهار داشت: جدا از عملکرد خوب نفرات خط دفاعی و رضایت من از مدافعان از شکل دفاعی تیمم راضی هستم. خط دفاعی به تنهایی موفق به بسته نگه داشتن دروازه نمی‌شود. از این موضوع خیلی خوشحالم، هم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم و هم در 8 بازی فقط یک گل خوردیم. این اتفاق برای آلومینیوم مثبت است. 

کدخبر: 747942 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟