رانگنیک: هیچ کس از رتبه منچستریونایتد رضایت ندارد

به گزارش رکنا، تیم فوتبال منچستریونایتد از دقایقی دیگر در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف مهمان خود کریستال پالاس می رود در فاصله کوتاه تا زمان بازی رالف رانگنیک در خصوص ترکیب ابتدایی این تیم اظهار داشت: از آنجایی که تیم مقابل آرسنال پیروز شد و در نیمه دوم هم بازیکنان خوب بازی کردند و همه آنها در دسترس بودند و شرایط خوبی هم داشتند، دلیلی برای تغییر در این بازی احساس نکردم. 

وی درباره غیبت جسی لینگارد و آنتونی مارسیال هم گفت: آنها بعد از تمرین نشان دادند که درد دارند، به همین دلیل در ترکیب حضور ندارند.

سرمربی منچستریونایتد در خصوص پیام خود برای بازیکنان هم توضیح داد: جدا از داشتن کنترل، تمرین و تاکتیک، همیشه یک بازی است، آنها باید سرگرم شوند. همه چیز در مورد انرژی است و شما آن را در مقابل آرسنال دیدید، آنها می‌خواستند در ان بازی پیروز شوند و آن را به خوبی انجام دادند. در حال حاضر من اینجا هستم زیرا پیشرفت چیزی است که باید دوباره در باشگاه اتفاق بیافتد.هیچ کس در باشگاه از این‌که ما در این رتبه از جدول لیگ قرار داریم خوشحال نیست.

رانگنیک در پایان عنوان کرد: تا به اینجا فصل متوسطی برای ما بوده است اما باشگاه بازیکنانی دارد که بسیار بهتر از موقعیتی هستند که ما در آن حضور داریم و این وظیفه من است که بازیکنان و وضعیت فعلی تیم را بهبود ببخشم.این یک چالش است ما زمان بسیار کوتاهی برای آماده‌سازی داریم اما این چالشی است که من از آن لذت می‌برم.

کدخبر: 747937 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟