سرنوشت کمیسیون ورزشکاران زیر سایه ابهام

به گزارش رکنا، دومین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک عصر امروز (یکشنبه) برگزار خواهد شد و در این نشست قرار است مباحث مهمی چون انتخاب نماینده کمیسیون ورزشکاران در هیئت اجرایی و 6 نفر حاضر در انتخابات کمیته ملی المپیک مطرح شود.

این اتفاق در حالی است که به اذعان برخی ورزشکاران وقتی هادی ساعی نماینده کمیسیون ورزشکاران است چه دلیلی دارد تا کمیته ملی المپیک بخواهد نماینده جدیدی را انتخاب کند و این اتفاق بی احترامی به اعضای کمیسیون کمیته ملی المپیک است.

همچنین انتصابات صورت گرفته در این مدت به نظر برخی ورزشکاران، کاملا مهندسی است زیرا تاثیر مستقیمی در انتخابات کمیته ملی المپیک دارد چرا که این کمیسیون می‌تواند افراد مورد نظر را برای انتخابات که بهمن‌ماه برگزار می‌شود، معرفی کند. از طرفی یک نماینده هم با حق رأی در هیات اجرایی حضور خواهد داشت. کمیسیون ورزشکاران برای انتخابات کمیته ملی المپیک ۶ رای (۲ زن و ۴ مرد) خواهد داشت که نقشی تعیین کننده در ۴ سال آینده دارند. 

علاوه بر انتخاب ۶ ورزشکار برای حضور در انتخابات کمیته، معرفی نماینده مربیان، داوران، باشگاه‌ها و کارشناسان خبره از مهمترین تصمیمات هیئت اجرایی خواهد بود که برخی‌ها این نظر را دارند که از الان کمیته ملی المپیک به دنبال مهره چینی افراد خود در انتخابات کمیته ملی المپیک است.

 

کدخبر: 747817 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟