مامانی: استقلال به ضدحمله امید بسته بود

به گزارش رکنا، «محمدرضا مامانی» پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص دربی 97 اظهار داشت: استقلال در کل 90 دقیقه عقب بازی کرد، امید به ضدحمله‌ داشت. اما پرسپولیس در بیشترین دقایق بازی درست مثل دیدارهای قبل ضمن دراختیار داشتن مالکیت توپ در هر 2 نیمه عقب بازی کرد. ولی به این خاطر که بازی فشرده و محدود بود، پرسپولیس نمی‌توانست در فضای کوچک پاس‌های موثر و تک به تک بدهد. به همین خاطر موقعیت کمتری برای پرسپولیس ایجاد شد. به این خاطر که 2 تیم در تلاش بودند که امتیازی از دست ندهند این دیدار کمی بدون موقعیت بود ولی اگر در نیمه اول گلی رد و بدل می‌شد، احتمالا دربی پرگلی را شاهد بودیم.

وی در مورد علت بی‌کیفیت بودن اکثر دربی‌ها در سال‌های گذشته ادامه داد: شاید این بازی از دید عموم بی‌کیفیت باشد، ولی از لحاظ تاکتیکی و دید تخصصی اصلا بی‌کیفیت نیست. درست است که تساوی برای هواداران کسل‌کننده است. ولی در بازی مهمی مثل دربی هر 2 تیم اول برای نباختن به میدان می‌روند. چون باخت در دربی تاثیرات بسیار منفی روی تیم بازنده در طول فصل می‌گذارد. همانطور که گفتم مالکیت توپ در سال‌های گذشته همیشه با پرسپولیس بوده است. این تیم در بازی دیروز چند موقعیت هم ایجاد کرد ولی فقط تو‌پ‌هایش درون دروازه قرار نگرفت.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد صحنه پنالتی استقلال در بازی دیروز خاطر نشان کرد: دقیقا یک ساعت پیش دوستانم از آن صحنه برخورد عکسی برایم ارسال کردند که وقتی آن را دیدم کاملا مشخص بود، که هیچ برخوردی بین بازیکن پرسپولیس با پای بازیکن حریف صورت نگرفته، بنظرم هیچ پنالتی برای استقلال در آن صحنه اتفاق نیفتاده است.

کدخبر: 747743 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟