میثاقیان: زمان می‌برد تیم ما بهتر شود

«اکبر میثاقیان» سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در نشست خبری پس از دیدار تیمش در مصاف با فجرسپاسی اظهار داشت: زمان می‌برد که تیم ما بهتر شود.در 2 بازی کنار تیم نبودم و این بازی دومی است که روی نیمکت نشستم. در واقع تیم ما شرایط آرمانی را از نظر بدنی و روحی نداشت ولی امروز کمی نسبت به قبل بهتر شدیم و دیدید که موقعیت‌های زیادی داشتیم ولی شانس نیاوردیم.امیدوارم که در آینده بهتر شویم.

وی در پاسخ به این سوال که تیمش تا چه زمانی بهتر می‌شود گفت: ان شاءالله طول می‌کشد! در هفته‌های هشتم و نهم تیم شرایط خوبی خواهد داشت و در هفته‌های یازدهم و دوازدهم در جدول در جایگاه بهتری قرار می‌گیرد.

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو در خصوص گل نزدن بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان ما استرس دارند و فشار زیادی را تحمل می‌کنند. امروز موقعیت زیادی داشتیم ولی گل نشد. تیم ما تیم خوبی است و دم بچه‌های تیم گرم که سرشان را جلوی توپ گذاشتند.

میثاقیان در پاسخ به این سوال که آیا کسی به کادر فنی این تیم اضافه می شود یا خیر گفت: این را من باید تصمیم بگیرم، این مسائل به خودم ربط دارد، اگر احساس نیاز کنم مشکلی نخواهم داشت و یک کمک می‌آورم.

وی در خصوص اینکه پدیده در تهران تمرین می‌کند گفت: تیم شخصی و متعلق به حمیداوی است، او یک روز می‌گوید در تهران تمرین کنید و فردا می‌گوید برگردید. ما هم می‌گوییم چشم. من مربی حرفه‌ای هستم، هر جا بودم باعث موفقیت مجموعه شده‌ام. دوست داریم در مشهد تمرین کنیم و مطمئنا به زودی به اینجا بر می‌گردیم.

کدخبر: 746068 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟