رونمایی از حاشیه منشوری نیمار پس از مصدومیت

به گزارش رکنا،  نیمار در جریان دیدار روز گذشته(یکشنبه) پاری‌سن‌ژرمن مقابل سنت اتین به شدت از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و شدت این آسیب دیدگی به قدری بود که باعث شد ستاره برزیلی با چشمانی گریان و با برانکارد زمین مسابقه را ترک کند و پس از بررسی معاینات پزشکی مشخص شد او تا پایان سال جاری میلادی قادر به همراهی تیمش نیست.

او با وجود این اتفاق تلخ اما شب گذشته بار دیگر خبرساز شد و به جای اینکه به دلیل پیگیری مصدومیتش باشد ترجیح داد تا دیر وقت را با دوستانش بگذارد. ماجرا از این قرار است که نیمار و یک خواننده به نام  Jottape، تصاویری از دیدار خود در پاریس را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند، که این دیدار دوستانه تا بامداد امروز به طول انجامید.

عکسی هم که از آنها منتشر شده گویای است که هر دو در حال ژست گرفتن در کنار یک میز پوکر با چندین لیوان و همچنین سیگار کشیدن دیده شده است. این تصاویر بار دیگر نشان دهنده سبک زندگی نیمار بیرون از مستطیل سبز است که بار دیگر به دلیل نحوه گذراندن اوقات فراغت خود در فرانسه جنجال‌ساز شده است. 

درست در فوریه سال گذشته این سوال مطرح شد که این ستاره برزیلی دنیای فوتبال پس از پایان مسابقات و همچنین به دنبال خوشگذرانی است و آنها بسیاری از مصدومیت‌های او را به مهمانی‌هایی که در اوقات فراغت خود از آنها لذت می برد نسبت داده‌اند. 

البته با وجود این موارد نیمار جونیور مدتی پیش اعتراف کرد: مهمانی فرصتی است برای استراحت، لذت بردن و این چیزی است که من هرگز از آن دست نخواهم کشید.

انتهای پیام/

کدخبر: 745532 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟