منچستر ترمز چلسی را کشید

به گزارش رکنا، در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال انگلیس و در آخرین و مهمترین بازی این هفته از رقابت‌ها، امشب (یکشنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج شهر لندن برابر یکدیگر صف‌آرایی کردند که این بازی با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

منچستریونایتدی که اولین بازی خود را در لیگ برتر انگلیس پس از اخراج اولگنار سولسشایر زیر نظر دستیار او مایکل کریک به عنوان مربی موقت انجام می‌داد، گل نخست بازی را در دقیقه 50 توسط جیدون سانچو به ثمر رساند. 19 دقیقه بعد، جورجینیو هافبک ایتالیایی چلسی از پنالتی که حاصل خطای آرون وان‌بیساکا بود، گل تساوی را برای میزبان لندنی رقم زد. در این بازی کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی شیاطین سرخ در ترکیب اصلی قرار نداشت و در دقیقه 64 به جای سانچو به میدان رفت.

با نتیجه‌ای که در این مسابقه رقم خورد، چلسی 30 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند هرچند حاشیه امنیتش در بالای جدول نسبت به هفته گذشته کمتر شد و به یک امتیاز کاهش پیدا کرد. مچستریونایتد هم با این تساوی 18 امتیازی شد و با یک پله صعود در جایگاه هشتم جدول قرار گرفت. چلسی در حالی در این بازی به تساوی بسنده کرد که در دو بازی قبلی‌اش موفق به کسب دو برد متوالی (در خانه لسترسیتی در لیگ برتر و در لندن برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا) شده بود. منچستری‌ها اما در شرایط کاملاً متفاوت هر دو بازی قبلی خود در لیگ برتر انگلیس را مقابل واتفورد و قبل از آن برابر منچسترسیتی باخته بودند.

کدخبر: 745338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟