گارسیا: بارسلونا آخر جنگید و برنده شد

به گزارش رکنا، شب گذشته تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در دیداری خارج در ورزشگاه دِ لا سرامیکا از سد میزبان خود ویارئال با نتیجه 3 بر یک بگذرد تا با 23 امتیاز به رده هفتم جدول رده‌بندی لالیگا صعود کند.

در همین رابطه اریک گارسیا مدافع تیم فوتبال بارسلونا درباره پیروزی خارج از خانه تیم مقابل ویارئال اینطور صحبت‌های خود را شروع کرد: امروز بازی خارج از خانه برای ما بود و به خوبی می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود زیرا مقابل رقیبی که در لیگ قهرمانان حضور دارد قرار گرفتیم. شانس‌های خوبی برای گلزنی بهتری داشتیم، به اعتقاد من این یکی از بازی‌هایی است که می‌تواند باعث افزایش روحیه تیم شود.

وی افزود: تا آخر جنگیدیم و برنده شدیم مهمترین نکته این بود که در لحظات سخت آرامش خودمان را حفظ کردیم و این نکته کلیدی برای ما بود. می‌دانستیم ویارئال پرس را زیاد می‌کند تا توپ را باز پس‌گیری کند . به فرنکی, ممفیس و کوتینیو تبریک می‌گویم زیرا آنها شایسته گلزنی بودند.

مدافع بارسلونا در خصوص احساس اتحاد و همبستگی در این تیم این چنین پاسخ داد: به خوبی این مسئله را در زمین نشان دادیم و بازی را با هم بُردیم. قطعاً بازیکنان روی نیمکت هم این دوئل را بسیار تجربه کرده‌اند . باید این مسیر را ادامه دهیم چرا که فصل طولانی است. امروز یازده نفر بازی کردند و هفته دیگر ممکن است بازیکنان دیگری به زمین بروند.

گارسیا در پایان با اشاره به بازی حساس تیم بارسلونا با بتیس گفت: همانطور که گفتیم می‌دانستیم بازی سختی است اما با این وجود از نظر روحی قوی بودیم و بنابراین از این پیروزی خیلی خوشحالم.

کدخبر: 744963 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟