سوتی ژاوی سرمربی بارسلونا سوژه شوخی و خنده شد

بارسلونا امشب در ورزشگاه لارسامیکا میهمان ویارئال است. یک بازی دشوار برای بارسلونا که  به شدت به پیروزی نیاز دارد تا فاصله با صدر جدول بیش از این نشود. جدال دشوار رئال برابر سویا که ممکن است با امتیاز از دست دادن کهکشانی ها همراه باشد نیز بارسلونا را بیشتر از همیشه محتاج سه امتیاز کرده است.

بارسلونا از 13 بازی با 20 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لالیگا قراردارد و با رئال مادرید 10 امتیاز اختلاف دارد، ژاوی خوشبین است بتواند این فاصله را در هفته های پیش رو کاهش دهد.

به گزارش رکنا، سرمربی جدید بارسلونا در نشست خبری دیروز خود و در مورد بازی گفت:« ویارئال تیمی هجومی تر از دو رقیب قبلی ماست. اسپانیول و بنفیکا بیشتر دفاع می کردند و معتقدم بازی فردا بسیار دشوار است. به خصوص که آنها میزبان نیز هستند و زمین بازی نیز کوچک تر از حد طبیعی است. اونای امری هم یکی از بهترین مربیان اسپانیاست و انتظار دیدار سختی را دارم. پیروزی در زمین ویارئال ساده نیست ولی شرایط بارسا اورژانسی است و باید از این پس هر بازی را پیروز شویم.»

اشاره ژاوی به کوچک بودن زمین اشتباه بود چرا که ابعاد زمین ورزشگاه لاسرامیکا دقیقا مشابه نوکمپ است(105 در 68) در حالی که سرمربی بارسا از این قضیه اطلاع نداشت. با پایان یافتن کنفرانس، همین اظهارنظر او به سوژه شوخی و کنایه در شبکه های اجتماعی بدل شد و ژاوی را به این متهم کردند که هنوز چیزی نشده به دنبال بهانه جویی برای ناکامی احتمالی تیمش است.

 

کدخبر: 744778 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟