یونایتد هم مشتری جدید لاهوویچ شد

به گزارش رکنا، به نقل از دیلی میل، به تازگی هم خبری منتشر شده مبنی بر علاقه شیاطین سرخ به لاهوویچ صربستانی و گفته می‌شود شیاطین سرخ این مهاجم را زیر نظر دارند، مهاجمی که با 10 گل و سه پاس گل خود در 13 بازی تا اینجای فصل در سری آ شگفت‌انگیز بوده است.

دوشان ولاهوویچ که در سال 2018 از پارتیزان بلگراد به فیورنتینا پیوست، تاکنون در 98 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 41 گل‌زده و 6 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

از سوی دیگر این بازیکن 21 ساله پیشنهاد قرارداد جدید با فیورنتینا را رد کرده است و گفته می‌شود با پایان قراردادش در سال 2023، تعدادی از باشگاه‌ها علاقه‌مند هستند تا برای جذب او دست به کار شوند. از تاتنهام هاتسپر، آرسنال، نیوکاسل، آث میلان و یوونتوس به عنوان جدی‌ترین مشتریان این بازیکن صرب نام برده می‌شود.

این مهاجم در طول یک سال گذشته رشد چشمگیری داشته است و در فصل گذشته 21 گل در 37 بازی در لیگ به ثمر رسانده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تیم‌های خواهان لاهوویچ می‌توانند آماده شوند تا این بازیکن جوان را با قیمت پایین‌تری به خدمت بگیرند، در حالی که فیورنتینا می‌داند که باید تابستان سال آینده به پیشنهادات رسیده شده نسبت به لاهوویچ گوش دهد.

با پایان یافتن قرارداد ادینسون کاوانی در پایان فصل، ممکن است سران یونایتد برای جذب این بازیکن صرب آماده ارائه پیشنهادی هنگفت شوند.

کدخبر: 744454 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟