قدردانی سرپرست باشگاه پرسپولیس از هواداران

به گزارش رکنا، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری، در خصوص آخرین شرایط سرخ‌پوشان، اظهار داشت: در هفته‌ای که گذشت، اتفاق مهمی را شاهد بودیم. بازگشت دوباره تماشاگران به ورزشگاه‌ها به ویژه در بازی پرسپولیس که به بهترین شکل اتفاق افتاد و خبر مهمی برای فوتبال ایران بود.

وی ادامه داد: دوری از هواداران شاید برای بعضی تیم‌ها معنای خاصی نداشته باشد ولی برای تیمی که نه فقط در ایران که در قاره آسیا پرطرفدارترین و پرتماشاگرترین است، طاقت‌فرسا و دردناک بود. این دلبستگی و تعلق خاطر را در همین بازی اخیر با تمام وجود احساس کردیم و شاید بتوان گفت با بازگشت هواداران، شاهد تولد دوباره ورزشگاه‌ها هستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: جا دارد که در این جا  از هواداران عزیز تشکر کنم که با نظم و انضباط و ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ورزشگاه حاضر شدند و جانانه از تیم محبوب خود حمایت کردند. آن‌ها چنان انرژی به اعضای تیم دادند که حتی با نادیده گرفته شدن پنالتی که به دست آوردند و گل سالمی که به ثمر رسانده بودند، باز هم پیروزی را رقم زدند و باید از آن‌ها هم تقدیر کنیم که در چنان روزی، تماشاگران را خوشحال و خندان به خانه‌ها فرستادند و مهمتر از این برای ما کار و وظیفه‌ای وجود ندارد.

سید مجید صدری تصریح کرد: همه دیدیم که در بازی پرسپولیس با صنعت نفت آبادان، تماشاگران به خوبی اصول را رعایت کردند و این میزان از رعایت مسائلی چون فاصله‌گذاری اجتماعی را در کمتر عرصه‌ای از جامعه شاهد هستیم. امیدواریم و اعلام آمادگی می‌کنیم که در بازی‌های آینده تعداد بیشتری از تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

شاید نواقص و مواردی هم وجود داشت اما ان شاءالله در بازی‌های بعدی آنها هم پوشش و رفع خواهد شد.

وی گفت: شخصا به عنوان رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از تمام مسوولان و دستگاه‌هایی که کمک کردند این اتفاق بیفتد، تشکر می‌کنم. از مسوولان سازمان لیگ، ورزشگاه آزادی، شورای تامین، نیروی انتظامی و البته کانون هواداران که برای نشانه‌گذاری صندلی‌ها و برقراری نظم و اجرای پروتکل‌ها، تلاش شبانه‌روزی و خستگی ناپذیر داشتند. به طور قطع تیم ملی کشورمان نیز از ثمره این تلاش و همبستگی بهره‌مند خواهد شد و در پایان باید بازگشت تماشاگران را به جامعه فوتبال تبریک گفت.

کدخبر: 744407 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟