دومین پیروزی اقتصادی فولاد با نکونام

به گزارش رکنا، تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و فولاد خوزستان در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ امروز(چهارشنبه) در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که در پایان تیم میهمان موفق شد با یک گل به برتری برسد.

شاگردان جواد نکونام در این دیدار به دنبال ثبت دومین پیروزی متوالی بودند و از همان ابتدا میل بیشتری برای گلزنی داشتند. بعد از تیرک محمد آبشک و یکی ۲ موقعیت دیگری که به هدر رفت. لوسیانو پریرا(شیمبا) در دقیقه ۴۱ با شوتی سرکش از راه دور دروازه حبیب فرعباسی را باز کرد تا نیمه نخست با همین نتیجه به اتمام برسد.

در ۴۵ دقیقه دوم شاگردان مهدی تارتار برای جلوگیری از سومین شکست این فصل خود و دومین باخت در خانه جلو کشیدند اما نتوانستند موقعیت‌ ویژه‌ای را روی دروازه تیم اهوازی خلق کنند و با همان یک گل نتیجه را واگذار کردند تا روند سینوسی آنها ادامه‌دار باشد. ذوب به ترتیب در هفته‌های فرد به برتری رسیده‌اند و در هفته‌های زوج باخته‌اند تا حالا با ۹ امتیاز موقتا در رده هفتم قرار بگیرند.

فولاد نیز در دومین هفته‌ای که نکونام را به عنوان سرمربی کنار خود دارد موفق شد دومین برد را به ارمغان بیاورد تا حالا با ۱۰ امتیاز، پیش از دیدار پرسپولیس و صنعت نفت در جایگاه ششم بایستد و فاصله‌اش را با صدر به سه امتیاز کاهش دهد.

ترکیب ابتدایی ذوب‌آهن: حبیب فرعباسی، حامدنورمحمدی، مسعود ابراهیم زاده، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، سجاد دانایی، عارف رستمی، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی، مرتضی خراسانی.

ترکیب ابتدایی فولاد: احسان مرادیان، سعادت حردانی، ساسان انصاری، موسی کولی بالی، محمدرضا عباسی، محمد قاسمی نژاد، محمد آبشک، لوسیانو پریرا، وحید حیدریه، حمید بوحمدان.

کدخبر: 743990 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟