نویدکیا: برای سازمان لیگ باید تاسف خورد

به گزاش رکنا، محرم نویدکیا در نشست خبری بعد از دیدار سپاهان مقابل فجرسپاسی اظهار داشت: زمین ورزشگاه را هر کسی تایید کرده است، باید مدارکش را دور بریزد چون این زمین به درد فوتبال نمی‌خورد و واقعا تعجب آور است که چگونه این زمین را تایید می‌کنند و اجازه می‌دهند که در آن فوتبال برگزار شود. تیمی مثل فجر بعد از این همه سال به لیگ برتر دوباره بازگشته اما مگر می‌شود چنین چمن بدی داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم فجر در بازی‌های بیرون‌شان بسیار خوب بازی می‌کند، هر چند که از ۱۵ بازی که در این زمین می‌خواهند برگزارکنند، ۵ برد هم نمی‌آورند چون این زمین به درد فوتبال نمی‌خورد. تیم آن‌ها از لحاظ تاکتیکی روی زمین فوق العاده بود اما با این چمن نمی‌توانستند کار خاصی انجام دهند. فقط باید برای سازمان لیگ باید تاسف خورد که اجازه می‌دهد چنین بازی برگزار شود.

سرمربی سپاهان درباره حضور هواداران در ورزشگاه‌ها، گفت: به سازمان لیگ نامه زده بودیم که شرایط‌مان برای بازی در اصفهان چگونه است که متاسفانه سازمان لیگ جواب نامه ما را نمی‌دهد. استقلال و پرسپولیس با هواداران‌شان بازی کرده‌اند و ما از نظر امکاناتی از آن‌ها بهتر هستیم چون ورزشگاه ما بسیار تجهیزات خوبی دارد شرایط‌مان برای حضور هواداران بهتر از آن‌هاست ولی چرا جواب‌ ما را نمی‌دهند؟ این تعجب برانگیز است. هواداران در یک بازی برای استقلال به ورزشگاه آمدند و در بازی دیگر برای این‌که صدا را بخوابانند، پرسپولیسی‌ها را هم به ورزشگاه فرستادند. باید برای سازمان لیگ تاسف خورد چون حضور هواداران حق همه تیم‌هاست. 

نویدکیا در رابطه با برتری تیمش مقابل فجر گفت: نیمه اول بازی بسیار معمولی بود و بازی در این زمین بدون بازیسازی خوب پیش رفت. در۲۰ دقیقه اول کار خاصی نمی‌توانستیم انجام دهیم و بچه‌هایمان تحت تاثیر زمین بسیار بد قرار گرفته بودند اما روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسیدیم و فشار از روی تیم برداشته شد. نیمه دوم بازی خیلی خوبی انجام دادیم و هر چه به آخر بازی نزدیک می‌شدیم، فجر احساسی‌تر بازی می‌کرد و سعی می‌کرد جبران کند و ما از روزنه‌های دفاع مرکزی‌شان استفاده کردیم. توانستیم موفق باشیم اما متاسفانه بیش از این از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم.

کدخبر: 743885 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟