درخشان: پرسپولیس مثل آب خوردن قهرمان می‌شود

حمید درخشان در گفت‌وگو با رکنا، درباره بازی این هفته پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: خیلی خوشحالم که پرسپولیس در ورزشگاه آزادی به زمین می رود و این موضوع می تواند یک امتیاز مثبت باشد. با وجود نتایج یکی، دو هفته اخیر بازی در ورزشگاه آزادی می‌تواند یک امتیاز بزرگ برای کسب پیروزی باشد.

وی ادامه داد: مهم‌ترین نکته بازی حضور تماشاگران در این مسابقه است که می‌توانند بعد از نزدیک به دو سال ورزشگاه بیایند و پرسپولیس را حمایت کنند. قطعاً حضور هواداران می‌تواند از نظر روحی هم برای تیم مفید باشد و امیدوارم با حضور آنها پرسپولیس بتواند سه امتیاز خانگی را بگیرد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه به نظرش این تیم می تواند در این فصل ششمین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ جشن بگیرد؟ تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس مثل آب خوردن قهرمان می شود، انقدر تیم وضعیت خوبی دارد که می‌شود راحت این حرف را زد.

درخشان خاطرنشان کرد: مسئله مهم این است که اصلاً نباید به تیم استرس وارد شود و باید اجازه بدهیم کادر فنی و بازیکنان با آرامش کار خودشان را انجام بدهند. اگر آرامش باشد و استرس به تیم تزریق نشود این تیم پتانسیل کسب عنوان قهرمانی در این فصل را دارد.

 

کدخبر: 743365 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟