قیاسی:  نگاهم به رقابت‌های قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است

مرتضی قیاسی  دارنده مدال طلای مسابقات کشتی جهانی سیزم در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص قهرمانی در رقابت‌های نظامیان جهان(سیزم)، اظهار داشت: بعد از بازگشت از رقابت‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، مدت کوتاهی را به استراحت پرداختم، اما بعد از مدتی تمریناتم را باانگیزه از سر گرفتم تا بتوانم در ادامه مسیر قهرمانی به اهدافی که در ذهنم ترسیم کرده‌ام برسم. در حین پیگیری تمریناتم بودم که به اردوی نیروهای مسلح دعوت شدم و خوشبختانه بعد از ۴ مرحله اردویی که داشتیم، توانستم از نظر جسمانی به آمادگی حدود ۶۰ درصدی برای حضور در این رقابت‌ها برسم و به خدا را شاکرم که توانستم در این دوره از رقابت‌ها به عنوان قهرمانی دست پیدا کنم.

وی ادامه داد: رقابت اصلی بین تیم‌های ملی کشتی ایران و روسیه پیگیری می‌شد که متاسفانه در پایان رقابت‌ها این تیم روسیه بود که گوی سبقت را از تیم کشورمان ربود و عنوان قهرمانی را به دست آورد. دوست داشتم کاپ قهرمانی به تیم کشورمان برسد، اما جایگاه نایب قهرمانی هم که با تلاش کادرفنی و زحمات کشتی‌گیران به دست آمد، ارزشمند بود. همه اعضای تیم کشتی زحمت کشیدند و همه درصدد رسیدن به بهترین نتیجه بودند و کسی روی تشک کم‌کاری نکرد. خوشحالم که در اولین میدان مهمی که بعد از المپیک حضور پیدا کردم، توانستم روی سکوی نخست قرار بگیرم.

قیاسی در پایان خاطرنشان کرد: اولین مسابقاتی که بعد از رقابت‌های سیزم به میدان خواهم رفت، رقابت‌های لیگ خواهد بود. از طرف دو تیم فولادین ذوب آمل و داروسازی سهند ارس پیشنهاداتی برای حضور در لیگ برتر دارم که احتمالا در فینال رقابت‌های لیگ برای یکی از این دو تیم به میدان خواهم رفت. در خصوص برنامه‌های میان مدت نیز باید بگویم نگاهم به رقابت‌های قهرمانی جهان در سال آینده و همچنین بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگژو است و می‌خواهم ابتدا دوبنده تیم‌‌ملی را به دست بیاورم و در ادامه به مدال‌های خوشرنگی از این دو رویداد برسم. در مجموع برنامه‌ها و اهداف بزرگی در سر دارم که برای رسیدن به آن‌ها تمام تلاش و تمرکزم را به کار گرفته‌ام.

کدخبر: 743347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟