هدایی: در آمریکا تمرین جدی نداشتیم/ هر باخت مانند خداحافظی از مسابقات است

به گزارش رکنا، امیر حسین هدایی ملی پوش پینگ پنگ متولد ۲۵ خرداد ۱۳۷۷ در تهران است که عضو تیم ملی تنیس روی میز است او موفق شد در رده سنی زیر 21 سال در یک اتفاق شگفت انگیز به جایگاه اول برسد نگاه ها را به سمت خودش جلب کند او با درخشش بینظیر خود توانست راهی لیگ مجارستان شود و اکنون هم عضو تیم بکس تی است. او در مسابقات انتخابی تیم ملی توانست با غلبه بر تمامی رقبا مسافر آمریکا شود و اکنون هم یکی از ورزشکارانی است که برای خودش اهدافی دارد که تلاش می کند به آنها برسد.

"امیر حسین هدایی" در گفتگو با خبرنگار ورزشی رکنا در خصوص تمریناتش اظهار داشت: در چهار ماه اخیر تمرینات خوبی داشتم از لحاظ تمرینی فرم خوبی داشتم در لیگ مجارستان و به نتایج خوبی هم دست پیدا کردم همراه تیم‌ملی هستم. در مسابقات جهانی قرعه مهم است هر چند هنوز تمرین جدی پس از رسیدن به آمریکا نکرده‌ایم و امروز نخستین تمرین خودمان را پشت سر خواهیم گذاشت.

وی ادامه داد: باید ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود، هر چند نباید فراموش کرد بازی‌ها از جدول ۱۲۸ نفر استارت می‌خورد و هر برد مصادف با صعود به مرحله بعد است و هر باخت هم به منزله خداحافظی از مسابقات است و همین اتفاق حساسیت رقابت‌ها را دوچندان می‌کند. مسابقات جهانی امسال از المپیک هم مهم‌تر است زیرا در المپیک هر کشوری مجاز به استفاده از دو بازیکن بود اما در اینجا شرایط تفاوت دارد به طوری که تیم ملی کشورهایی نظیر چین، ژاپن، کره جنوبی و آلمان با پنج نفر حضور دارند. برای بخش دوبل برای برادران عالمیان هم آرزوی موفقیت دارم. در بخش انفرادی تمرکزم بازی به بازی است و تلاش می‌کنم بهترین عملکرد خودم را داشته باشم. بالاخره برای هدف مهم به اینجا آمده‌ام و اینطور نیست که برای خودم هدفی تعیین نکرده باشم. امیدوارم مردم ما را دعا کنند تا بتوانیم اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

کدخبر: 742917 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟