خیری: یامگا و ژستد مکمل یکدیگر هستند/ قهرمانی از دست استقلال نرود

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم فوتبال استقلال در هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی میزبان نساجی بود که در پایان 2 تیم به تساوی بدون گل رضایت دادند. در این مسابقه تماشاگران بعد از حدود 22 ماه به آزادی بازگشتند. استقلال در حال حاضر با 13 امتیاز و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به آلومینیوم اراک در رده دوم جدول قرار دارد. در آستانه این بازی، علی کریمی بازیکن سابق استقلال، ابراز دلتنگی خود را اعلام کرد. خیلی‌ها این استوری را به معنای چراغ سبز برای بازگشتش قلمداد کردند.

در همین راستا شاهین خیری به رکنا، در خصوص تقابل استقلال و نساجی، اظهار داشت: میان بازی خوب و نتیجه خوب تفاوت وجود دارد. استقلال خوب بازی کرد؛ اما امتیاز از دست داد. قطعاً خود مجیدی هم می‌داند اگر این روند امتیاز از دست دادن، ادامه پیدا کند رسیدن استقلال به قهرمانی سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: کوین یامگا و رودی ژستد بازیکنان خوبی هستند و می‌توانند مکمل یکدیگر باشند. حضور ارسلان مطهری در کنار این مهاجمان می‌تواند به تیم کمک کند. با توجه به اینکه استقلال بازیکن بازیساز ندارد، مهاجمان خودشان باید به بازیسازی کنند.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به اینکه آیا علی کریمی می‌تواند با بازگشتش به استقلال کمک کند، عنوان کرد: نمی‌گویم علی کریمی بازیکن خیلی خوبی است؛ اما با بازگشتش به تیم از خلاً بازیکن بازیساز حل می‌شود. به شرط اینکه هافبک دفاعی‌های استقلال بحث دفاعی را به خوبی پوشش دهند تا کریمی دغدغهای برای بازیسازی نداشته باشد.

کدخبر: 742240 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟