برازجانی: مصدومیت مانع قهرمانی شهرداری سیرجان شد/ قول پاداش عالی گرفتیم

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم فوتبال شهرداری سیرجان فصل گذشته قهرمان لیگ برتر بانوان ایران شد. در همین رابطه تیم فوتبال شهرداری سیرجان به عنوان نماینده ایران راهی جام باشگاه‌های فوتبال بانوان آسیا شد. این دوره از مسابقات با حضور 4 تیم برگزار شد و شهرداری سیرجان تا یک قدمی قهرمانی پیش رفت؛ اما در نهایت مقام دوم را کسب کرد.

در همین رابطه امینه برازجانی بازیکن تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان در خصوص نایب قهرمانی شهرداری سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا  به رکنا اظهار داشت: تیم ما با توجه به تمرینات و برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده به دنبال کسب قهرمانی آسیا بود. که در 2 بازی نخست مقابل نماینده هند و ازبکستان هم توانست به پیروزی دست پیدا کند. متاسفانه مصدومیت‌ برخی از بازیکنان‌ کار را در ادامه برایمان سخت کرد تا نتیجه را مقابل اردن واگذار کرده و نائب قهرمان این مسابقات شویم. اگر چه کسب عنوان دوم بین 4 نماینده از کشورهای مختلف هم برای اولین ما که اولین بار بود در این مسابقات شرکت می‌کردیم خوب بود ولی امیدواریم که سال آینده شهرداری سیرجان بتواند با حضور موثر در این تورنمنت آسیایی به مقام قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کند.

وی در مورد بازخوردهای نتایج تیم فوتبال شهرداری سیرجان  گفت: حمایت‌های مردم و مسئولین پس از راهیابی و درخشش ما در بازی‌های آسیایی بی‌سابقه بود. به طوری که خودمان هم فکر نمی‌کردیم تا این حد مورد حمایت و لطف مردم و مسئولین قرار بگیریم. واقعا جا دارد از تمامی این عزیزان نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

بازیکن تیم شهرداری سیرجان در واکنش به اینکه مسئولین ذی‌ربط قول پاداشی را پس از کسب این عنوان به آن‌ها داده‌اند یا خیر، ادامه داد: بله ما پاداش‌های بازی‌هایمان را در حین مسابقات دریافت کردیم ولی با این حال مسئولین به ما قول یک پاداش بسیار عالی را هم دادند که قرار است آخر هفته به دست بازیکنان شهرداری سیرجان برسد.

برازجانی در خصوص همکاری با «مریم جهان نجاتی» در پایان گفت: درست است که نجاتی مربی جوانی هستند؛ اما به دلیل سال‌ها مربیگری در لیگ برتر فوتبال ایران از تجربه بسیار خوبی برخوردارند. به شخصه شاگردی او را باعث افتخار خودم می‌دانم در این مدت همکاری‌ام چیزهای زیادی از این مربی عزیز  یادگرفتم. امیدوارم توانسته باشم با عملکرد خوبم پاسخ اعتمادشان را به درستی  داده باشم.

کدخبر: 740676 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ترنم کشاورز
آیا این خبر مفید بود؟