حسینی: مگر فوتبال بازی جاسوسی است

به گزارش رکنا، سیدمجتبی حسینی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: پیش‌بینی یک بازی سخت را می‌کردیم و می‌دانستیم شکل بازی طوری است که موقعیت گل کم خواهد داشت. هر دو تیم شکل دفاعی خوبی داشتند و چیزی که در زمین دیده می‌شد شکل تیم خوب ما بود و فوتبال بی‌نقص بچه‌های ما انجام دادند و در 90 دقیقه دروازه‌بان ما یک سیو هم نداشت. به اندازه‌ای فرصت ایجاد کردیم که گل‌های دیگر هم بزنیم اما خداراشکر که توانستیم پیروز شویم و 3 امتیاز شیرین گرفتیم و شرایط بهتری در جدول پیدا کردیم. بازیکنان پیکان لایق بهترین‌ها هستند و خیلی بازیکنان حرف‌گوش کنی هستند. خیلی از بازیکنان ما از لیگ یک به لیگ برتر آمدند و یکسری از بازیکنان ما هم حاصل آکادمی باشگاه هستند که جا دارد از مربی خوب آکادمی‌مان آقای سیامک رحیم پور تشکر کنیم. فکر می‌کنم امشب یک تیم خیلی خوب در فوتبال ایران معرفی شد.

وی در خصوص تقابل پیکان و ذوب‌آهن تیم سابق‌اش عنوان کرد:  بازی از نظر 3 امتیاز خیلی برای هر دو تیم مهم بود و همانطور هم که همه می‌دانستند جابه‌جایی مربیان و بازیکنان وجود داشت. فشار زیادی روی من نبود و سرمایه‌گذاری کمتری نسبت به حریف داشتیم و اصلا قابل مقایسه با ذوب‌آهن نبودیم. نباید شرایط به سمتی می‌رفت که نیمکت‌ها بی‌احترامی می‌کردند و خودمان را هم باید کنترل می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص تغییر تصمیم داور در زمان اعلام پنالتی تصریح کرد: همانطور که مدیر رسانه‌ای تیم گفتند کمک‌داور به اشتباه دستش روی ویبره رفت و ممکن بود حق پیکان ضایع شود و ظلم بزرگی بود و کارشناسان باید درباره این صحنه نظر بدهند.

حسینی در خصوص برگزاری بازی در ورزشگاه انقلاب کرج خاطرنشان کرد: ما در بازی اول که مقابل نفت مسجدسلیمان میزبان بودیم، کیفیت بد زمین 3 امتیاز بازی را از ما گرفت. من همیشه در صحبت‌هایم گفته‌ام که در تهران زمین باکیفیت خوب نداریم و زمینی که می‌توانیم فوتبال باکیفیت بازی کنیم فقط ورزشگاه آزادی است.

وی در واکنش به صحبت‌های تارتار در نشست خبری بعد از بازی مبنی بر تماس پیکانی‌ها با برخی از بازیکنان ذوب‌آهن گفت: مگر بازی جاسوسی است که تماس بگیریم. دوره این حرف‌ها تمام شده است، فوتبال یک بازی است که باید زحمت بکشیم. یک روزی اتفاقات برای ما رقم می‌خورد و روز دیگر برای حریف رقم می‌خورد. ما باید طاقت برد را داشته باشیم و فنی صحبت کنیم و این صحبت‌ها زیبنده نیست، همه من را در این فوتبال می‌شناسند و اگر نگوییم خیلی بهتر است.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در خصوص حضور این تیم در صدر جدول عنوان کرد: ما به جدول نگاه نمی‌کنیم تازه هفته چهارم لیگ است، چیزی که من را خیلی خوشحال کرده این است که یکسری جوان خوب و با اخلاق و قوی در فوتبال پیدا کردم و خیلی خوشحالم و افتخار می‌کنم که با این بازیکنان کار می‌کنم. ان‌شاءالله بتوانم این روند را ادامه دهیم، جا دارد از همه بچه‌های تیمم تشکر کنم.

کدخبر: 739556 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟