حدادی: نباید حق ورزشکاران ایران بیشتر از این ضایع شود

به گزارش رکنا، احسان حدادی درباره ثبت نام در انتخابات کمیسیون ورزشکاران اظهار داشت: به هر حال حق مسلم ورزشکاران است که در انتخابات کمیسیون ورزشکاران شرکت کنند. خوشبختانه در این سری هم استقبال خوبی از سوی تمامی ورزشکاران برای حضور در کمیسیون صورت گرفته است.

او ادامه داد: امیدوارم جامعه ورزش بتوانند به پیشبرد اهداف ورزشی کمک کنند و در کنار آن هم ارتباط مستقیمی با IOCداشته باشیم. خوشبختانه خود من ارتباط خوب و مناسبب با ورزشکاران و فدراسیون های کشورهای دیگر دارم. ان شاءالله بتوانم عضوی از این کمیسیون بشوم. وقت آن رسیده با تعامل، ارتباطات خودمان را با ورزش دنیا نزدیک و نزدیک‌تر کنیم تا بیشتر از این حق ورزشکاران‌مان ضایع و پایمال نشود.

دارنده مدال نقره المپیک گفت: ما نیاز داریم چند کرسی مهم در IOC داشته باشیم زیرا در برخی المپیک ها اتفاق افتاده و به عینه به چشم مشاهده کرده ام تنها به دلیل نداشتن کرسی های مهم در ioc خیلی راحت در حق ورزشکاران ایران اجحاف صورت گرفته است و مدالی که لیاقت آنها بوده به کشور دیگری رسیده است و الان دیگر باید بتوانیم با ارتباط خوب جلوی این حق کشی را بگیریم. من سعی می کنم برای ورزش کشورم منشا خدمات خیر باشم زیرا براساس ارتباطاتی که در 20 سال حضورم در ورزش به دست آورده ام با بیشتر صاحب منصبان دنیا ارتباط تنگاتنگ و نزدیک دارم.خوشبختانه به زبان هم تسلط کامل دارم و امیدوارم دوستان به من اعتماد کنند.

کدخبر: 739373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟