حسینی: صدرنشینی؟ تازه هفته چهارم لیگ برتر است

به گزارش رکنا، مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از بازی پیکان مقابل ذوب آهن اظهار داشت:بازی سخت و نزدیکی داریم.دو تیم شکل خوبی دارند امیدوارم که بازی به نفع ما تمام شود.

حسینی در مورد وضعیت تیم ذوب آهن که فصل گذشته در این تیم حضور داشت گفت: حساسیت بازی زیاد است و فکر می کنم بازی پیچیده ای است. امیدوارم اشتباهات کمتری انجام بدهیم و برنده شویم. من سال ها در تیم ذوب آهن بازیکن بوده ام و در این  تیم هم مربیگری کرده ام، فصل گذشته هم مربی این تیم  بودم، خوشحالم که این تیم شرایط بهتری دارد.ما مربیان حرفه ای هستیم و با دل و جان برای پیکان کار می کنیم.  امیدوارم امانت سنگینی که مسئولان پیکان به دستم دادند به بهترین شکل آن را انجام دهم.

وی در مورد بازی این تیم در شهر کرج گفت: قبلا هم گفته بودم که تهران مشکل زمین دارد به جز ورزشگاه آزادی. زمین استانداردی این شهر ندارد و امیدوارم مسئولان این شهر فکر سریعی برای این قضیه انجام بدهند زیرا به فوتبال تیم های دیگر هم ضربه می زند.

سرمربی پیکان در مورد اینکه احتمال صدرنشینی پیکان بعد از سال 96 وجود دارد گفت:  بازی به بازی جلو می رویم، تازه هفته چهارم است و بازیکنان فوق العاده خوب و جوانی داریم. به بازیکنانم گفته‌ام که از بازی لذت ببرند و فوتبال قوی ارائه بدهند و بهترین عملکرد را نشان دهند.

وی در مورد غایبان تیمش گفت: فقط فلاح را به دلیل فوت مادرش در بازی فردا نداریم و به این جوان این مصیبت را تسلیت می گویم.

حسینی در مورد شکایت باشگاه سایپا به دادگاه ورزش گفت: من از این مسایل اطلاعی ندارم.

سرمربی پیکان در مورد کار با بازیکنان جوان اظهار داشت: به بازیکنان جوان اعتقاد دارم و بازیکنان خوبی در این تیم داریم و امیدوارم که قابلیت های خود را نشان بدهند و سال خوبی را با پیکان داشته باشم.

وی در مورد داوری های در لیگ بیست و یکم عنوان کرد:  در 3 بازی گذشته داوران عملکرد خیلی خوبی داشتند، خوشبختانه داوران آماده‌تر هستند و شرایط بهتری دارند. امیدوارم این وضعیت تداوم داشته باشد.

کدخبر: 739224 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟