مرور آخرین گزینه‌های هدایت تراکتور؛ از پانوچی تا زنگا

به گزارش رکنا، هوشنگ نصیرزاده درباره انتخاب سرمربی جدید تیم تراکتور اظهار داشت: با توجه به این‌که درباره مربی داخلی پیش‌داوری وجود داشت، باشگاه تصمیم گرفت تا مربی خارجی بیاورد و در مدت تعطیلی لیگ بتواند تیم را بازسازی کند. با توجه به شرایط گزینه اصلی ما کریستین پانوچی بود و حتی برای او بلیت هم گرفتیم، اما دو وکیل او اصرار داشتند مواردی را داخل قرارداد قرار بدهند که خیلی به نفع باشگاه نبود. ما گفتیم دو ساعت فرصت می‌دهیم تا فکر کنند. با پانوچی به لحاظ مبلغ پیشنهادی مشکلی نداشتیم، ولی شروط‌شان خیلی به نفع باشگاه نبود.

وی افزود: الان با سه مربی خوب و رزومه‌دار مذاکره تصویری شده و تلاش می‌کنیم تا روز چهارشنبه، پنجشنبه این مربیان را نهایی کنیم. حتی تصمیم گرفته شده است تا سرمربی جدید یک مربی و یک بدنساز همراه خود بیاورد. دوستان والتر زنگا را هم پیشنهاد داده بودند و حتی با او مذاکره داشتیم، اما برخی موارد پیش آمد که به سمت گزینه دیگر رفتیم. باشگاه تراکتور به دنبال آن است تا قرارداد با مربی جدید در آینده مشکل‌ساز نشود.

عضو هیأت‌مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به این پرسش که آیا قطعاً مربی آینده این تیم اروپایی خواهد بود، تصریح کرد: بله قطعاً، با توجه به این‌که فوتبال پدیده غربی است و با توجه به شرایط موجود، سرمربی آینده اروپایی خواهد بود. ما با یک مربی فرانسوی صحبت کردیم. او حتی تمام سابقه باشگاه تراکتور را درآورده بود. برای مثال بعضی‌ها در فضای مجازی می‌گویند تونی اولیویرا را بیاورید. ما حتی با او و پسرش هم صحبت کردیم. پسر اولیویرا گفت باید پایه پیشنهادتان به من یک میلیون یورو باشد تا بعد مذاکره کنیم. هر بازی هم بردیم باید فلان قدر پاداش بگیرم. یک میلیون یورو یعنی 33 میلیارد تومان! بعد هم گفتیم که با پدرش صحبت کند که گفت مبلغ پایه پدرم هم 600 تا 700 هزار یوروست! کریستین پانوچی هم به ما مبلغ 400 هزار یورو را پیشنهاد داده بود.

نصیرزاده در پایان در واکنش به این موضوع که آیا امکان دارد تیم تراکتور با هدایت حسین خطیبی در دیدارهای آینده وارد زمین شود، خاطر نشان کرد: امکان ندارد این اتفاق بیفتد. ما باید سریع‌تر سرمربی را انتخاب کنیم و تا پایان هفته مربی جدید کارش را شروع ک

 

کدخبر: 738696 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟