عنایتی: در تیم ملی خودزنی عجیبی کردیم  + فیلم
حجم ویدیو: 5.92M | مدت زمان ویدیو: 00:00:44

 به گزارش رکنا، رضا عنایتی در حاشیه مراسم تقدیر از پیشکسوتان استقلال اظهار داشت: امیدوارم این مراسم‌ها ادامه‌دار باشد و از نظرات پیشکسوتان استفاده شود چون مطمئنم که این نظرات در موفقیت استقلال کمک کند. خوشبختانه آجورلو خودش این موضوع را به خوبی می‌داند و به خاطر همین امیدوارم که از نظرات پیشکسوتان بیشتر استفاده شود. استقلال چند سالی است که دچار حاشیه‌های عجیب و غریب شده اما با این همدلی مطمئناً شرایط بهتر می‌شود. امیدوارم همه کمک کنند تا این تیم به جایگاه اصلی خود برسد.

وی در مورد اینکه ظاهرا پیشکسوتان از این نشست راضی بودند گفت: مطمئناً‌ کسانی که عمرشان را در این باشگاه صرف کردند دلسوزتر از همه هستند و وقتی می‌بینند یک مجموعه برایشان ارزش قائل است از ته دل شاد می‌شوند. امیدوارم ما هم قدر پیشکسوتان را بدانیم و در کارهای مختلف از آنها استفاده کنیم. بار تجربه‌ای که این پیشکسوتان دارند خیلی می‌تواند به موفقیت استقلال کمک کند.

پیشکسوت استقلال در مورد دعوت نشدن طارمی به تیم ملی گفت:‌ این اتفاق فقط حریفان ما را خوشحال کرد ما یک خودزنی عجیب و غریبی کردیم که خیلی بدموقع بود از دوستان در فدراسیون و کسانی که در تیم ملی مسؤولیت دارند انتظار داشتیم جلسه‌ای را در این خصوص برگزار کنند طارمی بازیکن بداخلاقی نیست و کاملاً بی‌حاشیه است. اسکوچیچ هم آدم بدی نیست و انتقادپذیر است ای کاش جلسه‌ای دو سه نفره برگزار می‌کردند و این موضوع سریع حل می‌شد.

وی ادامه داد: این موضوع را نمی‌توانیم انکار کنیم که طارمی هم بازیکن زحمتکشی است و هم بهترین نفرات ما در اروپا است او مهره ارزشمندی است اما در بد شرایطی این اتفاق افتاد. به هر حال بازیکن و مربی ناراحت می‌شوند اما با گفتمان همه چیز حل می‌شود فقط باید یک واسطه‌ای بین آنها باشد.

سرمربی تیم فوتبال هوادار در مورد شرایط تیمش گفت‌: با بردی که هفته قبل کسب کردیم شرایطمان یک مقدار بهتر شد پیش‌بینی می‌کردیم مقابل استقلال و سپاهان که مدعی هستند نتیجه نگیریم اما حالا بعد از 4 هفته تجربه‌مان بالاتر آمده است. بازیکنان‌مان شرایط را بهتر درک کردند هر چند در سه مسابقه اول که نتیجه را واگذار کردیم کارشناسان می‌گفتند که ما عملکرد بدی نداشتیم خوشبختانه مدیران باشگاه هم قبل از بازی با پدیده پرداختی‌ها را انجام دادند تا روحیه بازیکنان بالاتر برود.تمام تلاش‌مان این است تیم را در لیگ برتر حفظ کنیم.

عنایتی در مورد میزبانی‌های این تیم در لیگ اظهار داشت: ما یک بازی دیگر را در کرج انجام می‌دهیم اما بعد از آن زمین ما مشخص می‌شود قاعدتا‌ً یا شهرقدس است یا دستگردی از بین این دو یک مورد را انتخاب می‌کنیم.

کدخبر: 738338 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟