برد شهداب پس از دو هفته ناکامی/ شکست مدافع قهرمانی برابر پیکان

به گزارش رکنا، هفته پنجم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (یکشنبه) با برگزاری هفت دیدار به میزبانی سیرجان، رفسنجان، گرگان، ارومیه (دودیدار)، مریوان و اصفهان پیگیری می‌شود.

سالن زاگرس مریوان میزبان سومین دیدار هفته پنجم لیگ برتر مردان بود و راه‌یاب ملل این شهر برابر شهداب یزد صف‌آرایی کرد.

شاگردان محمد عمده‌غیاثی سرمربی شهداب یزد پس از دو هفته ناکامی، در هفته پنجم به سومین برد خود دست یافتند و 9 امتیازی شدند، اما این برد به آسانی به دست نیامد.

راه‌یاب ملل در ست دوم و چهارم این مسابقه 25 بر 21 و 25 بر 14به پیروزی رسید، اما در سه ست اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 14 و 15 بر 11 مغلوب میهمان خود شد تا سومین شکست فصل خود را سه بر دو تجربه کند و یک امتیاز به دست آورد.

مجتبی بیداریان، هادی تیموری، سعید روشن‌بختی و بهرام سلیمانی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را بر عهده داشتند.

حامد صمدی طهرانی کمک مربی راه‌یاب ملل مریوان در ست دوم کارت زرد و در ست پنجم با دریافت دو کارت زرد و قرمز، اخراج شد.

** شکست مدافع عنوان قهرمانی برابر پیکان

پنج دیدار این هفته لیگ برتر مردان از ساعت 16 آغاز شد که تیم‌های فولاد سیرجان ایرانیان و پیکان تهران در یکی از این بازی‌ها در سالن سردار سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند.

فولاد سیرجان که مدافع قهرمانی این رقابت‌ها است در این بازی در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 23، 25 بر 19 و 29 بر 27 نتیجه را به پیکان واگذار کرد تا دومین ناکامی خود را تجربه کند.

از سوی دیگر پیکانی‌ها با کسب این پیروزی، 9 امتیازی از سه برد شدند و جایگاه فولاد سیرجان در جدول را به دست آوردند.

داود نافعی، مجتبی اسپرغم، محمد پژوه و علی‌اصغر حاجی‌کاظمی به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم، ناظر فنی و ناظر داوری، قضاوت و نظارت این مسابقه را برعهده داشتند.

این مسابقه یک ساعت و 38 دقیقه طول کشید و دو کارت زرد داشت که سهند اله‌وردیان از تیم فولادسیرجان و حمزه زرینی از تیم پیکان دریافت کردند.

** برد مسی‌ها در بازی خانگی

همچنین دیدار تیم‌های مس رفسنجان و شهرداری گنبد که تنها یک برد در پرونده کاری خود داشتند از ساعت 16 در سالن 9 دی شهر رفسنجان آغاز شد و میزبان سه بر صفر نماینده گنبد را شکست داد و به دومین برد خود دست یافت.

مسی‌ها که نخستین حضور خود در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 18، 26 بر 24 و 25 بر 20 گنبد را شکست دادند.

عظیم جزیده که در هفته چهارم لیگ برتر هدایت تیم شهرداری گنبد را پذیرفت در این مسابقه نخستین ناکامی فصل خود را تجربه کرد، اما گنبدی‌ها چهارمین شکست را پذیرفتند تا چهار امتیاز در رتبه سیزدهم جدول قرار گیرند.

این دیدار که به مدت 96 دقیقه طول کشید، با قضاوت قادر صادقی و بهزاد جهانگیزی به عنوان داوران اول و دوم برگزار شد.

محمدابراهیم عشق‌دوست به عنوان ناظر فنی، علی یاوری (ناظر داوری) و علی‌اکبر ثابتی‌پور به عنوان ناظر ویژه، تیم نظارتی این مسابقه بودند.

کدخبر: 737965 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟