سینتو: ایران قوی‌ترین تیم‌ جام بین قاره‌ای است/ اسپانیا تنبیه شد

به گزارش رکنا، تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا در جام بین قاره‌ای فوتبال ساحلی، نتوانست نتایج لازم را کسب کند و در مرحله گروهی حذف شد. اما کارشناسان معتقدند اسپانیا جوانگرایی کرده بود.

در همین رابطه «خوزه سینتو» بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا به رکنا اظهار داشت: متاسفانه با وجود اینکه تیم ما بازی‌های خوبی را مقابل تیم‌های بزرگ دنیا انجام داد ولی متاسفانه شانس با ما همراه نبود نتوانستیم نتایج مدنظرمان را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی اسپانیا افزود: تیم ملی ما از بازیکنان بسیار جوانی تشکیل شده است. علارغم اینکه نتوانستیم از گروه خودمان صعود کنیم ولی همچنان معتقدم ما تیم بسیار قوی داریم. خوشحال هستیم که توانستیم با وجود جوانگرایی با حضور در این تورنمنت‌ بزرگ تجربه لازم را کسب کنیم. چرا که تیم ما برای کسب تجربه و حضور قدرتمند در سال آینده در این مسابقات شرکت کرد قطعا درمسابقات بعدی برای حضور در فینال و کسب قهرمانی خواهد جنگید.

WhatsApp Image 2021-11-07 at 10.34.55

وی درباره قدرتمندترین تیم این دوره از رقابت‌ها گفت: 4 تیمی که به مرحله نیمه نهایی راه یافته‌اند بسیار قوی هستند. اما انتخابم در بین آن‌ها روسیه و ایران  هستند.

سینتو در پایان تصریح کرد: همانطور که قبلاً به شما گفته‌ام به دلیل کم توجهی به جزئیات در بازی‌ها  تنبیه شدیم.   امیدوارم با این حضور در این مسابقات کمی تجربه کسب کنیم. برنامه‌های تیم‌ملی اسپانیا مثل همیشه است، هر کسی که باشد و هر کسی که بازی می‌کند، برنده هر چیزی است که در آن رقابت می‌کند. دوست ندارم در مورد اینکه بهترین بازیکن کدام است صحبت کنم، زیرا بازیکن به تنهایی بازی‌ها را نمی‌برد. بدون شک ایران تیم بسیار قوی است. بازیکنان این تیم  بسیار بزرگعملکرد خیلی خوبی هم دارند. اکنون یکی از بهترین انتخاب‌ها در تیم ملی فوتبال ساحلی برای هرکسی کشور ایران است.

کدخبر: 737670 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟