صدری: باشگاه پرسپولیس در زمان تعیین شده مدارک مورد نیاز را ارسال کرده است

به گزارش رکنا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، سید مجید صدری رئیس هیأت مدیره و سرپرست باشگاه پرسپولیس در برنامه تلویزیونی گفت‌وگوی ویژه خبری اظهار داشت: تقریباً در اکثر کمیته‌ها در معیارهای ورزشی ۹ مدرک از ما خواستند که همه آنها تأیید شد. در بحث زیرساختی هم ۱۹ مدرک خواسته بودند که همگی آنها تأیید شدند. به طور مثال ما تمام قرارداد بازیکنان و کادر فنی را باید ترجمه و بارگذاری کنیم که این کار را انجام دادیم. به هر حال AFC شاخص‌هایی دارد که براساس آن فدراسیون و کمیته‌های مربوطه از ما مدارک می‌خواهند ما هم در زمان مقرر ارائه می‌کنیم. سال‌های قبل وقتی مدارک ارائه می‌شد نواقص اعلام می‌شد و رفع نقص می‌کردند، ولی متأسفانه امسال این اتفاق نیفتاد. البته خدا را شکر سرانجام درست شد.

وی در واکنش به صحبت‌های اولیایی عضو کمیته صدور مجوز حرفه‌ای که مدعی شد تمام ایرادات به باشگاه‌ها اعلام شده است، گفت: ما حق‌مان است ایرادات را بدانیم. از ۷۵ مورد کدام مورد تأیید نشده است؟ نیاز نیست ایرادت را در مصاحبه‌ها مطرح کنیم. من و آجورلو دم دست هستیم. هر مدارکی را خواستید در زمانش ارائه کرده بودیم، ولی یک نامه محرمانه را به دست ما می‌رسانند و می‌گویند مدارک شما از سمت کمیته بدوی رد شده است. ما حق‌مان است حداقل بدانیم ایرادات‌مان چه بوده است؟ از ۷۵ مورد کدام مورد تأیید نشده است؟ اگر به سامانه هم مراجعه کنید اصلاً گفته نشده کدام موارد رد شده است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: مالیات ما از سال ۸۰ مانده و سؤال ما این است که چرا این مالیات‌ها در زمان خودش حل نشده است؟!

صدری راجع به تبلیغات محیطی و درخواست باشگاه‌ها برای واگذاری تبلیغات محیطی به آنها گفت: ممکن است قبل از این یک قانونی وجود داشته باشد. ما هم خواهان این هستیم تبلیغات دور زمین را به ما بدهند. ما هم می‌توانیم از آن پول دربیاوریم. ما پیگیر این موضوع هستیم.

کدخبر: 735429 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟