شکست یاران رضائیان در دوئل مدافعان سابق پرسپولیس

 رامین رضاییان، مدافع ملی‌پوش کشورمان را یکی از مهره‌های تاثیرگذار السیلیه است.رامین رضاییان که در پشت دفاع بازی می‌کند فصل جاری از سطح آمادگی بالایی برخوردار است. رامین رضاییان سابقه حضور در تیم‌های الدحیل، الشحانیه،اوستنده، پرسپولیس را در کرنامه‌اش دارد.رامین رضاییان با انجام دادن ۹۸ بازی رسمی و به ثمر رساندن ۷ گل در باشگاه صبا‌ی قم، فوتبال حرفه‌ای خود را آغاز کرد. رامین رضاییان در فصل ۱۳۹۴–۱۳۹۵ لیگ برتر فوتبال ایران با قراردادی ۲ ساله به پرسپولیس پیوست.

به گزارش رکنا، شب گذشته و در یکی از دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ ستارگان قطر، الریان در استادیوم "ثانی بن جاسم" به مصاف السیلیه رفت. این دیدار در نهایت با برتری پر گل 4 بر 2 الریان  به پایان رسید.

در این دیدار رامین رضاییان به دلیل بیماری روی نیمکت حضور داشت اما نام شجاع خلیل‌زاده در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفته بود. بازی در نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید تا اینکه در ابتدای نیمه دوم رضاییان به جای مشعل الشمری وارد بازی شد.

01658248

رضاییان توانست در دقیقه 86 این بازی از روی نقطه پنالتی دروازه الریان را باز کند تا یک گل از دو گل تیمش را به ثمر رسانده باشد.

 السیلیه با این شکست 4 امتیازی شد و در رده دوازدهم جدول قرار گرفت هممچنین الریان با کسب سه امتیاز 9 امتیازی شد در رده ششم جدول رده‌بندی جای گرفت.

01649553

کدخبر: 733790 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟