اصولی: حمیداوی دشمن فرضی درست کرده است + فیلم
حجم ویدیو: 77.60M | مدت زمان ویدیو: 00:10:36

 بازیکنان شهرخودرو به واسطه مشکلات مالی در فرودگاه حاضر نشدند و مقابل مس رفسنجان درهفته دوم لیگ برتر حاضر نشدند. پیش از این بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو با انتشار متنی مشترک درباره مشکلات مالی این تیم گلایه کردند. در مرداد ماه امسال با حکم قضایی حمیداوی دوباره مالکیت تیم پدیده را به دست گرفت تا دوباره نام تیم نماینده مشهد به عنوان شهرخودرو تغییر کند؛ اما مشکلات مالی مالک این تیم دردسرساز شده است.

به گزارش رکنا، اختلافات هیئت فوتبال استان خراسان رضوی و فرهاد حمیداوی شدیدتر از همیشه شده و این بار اصولی و حمیداوی در برنامه فوتبال برتر به گفت‌وگویی که شباهت زیادی به مشاجره داشت پرداختند که در این صفحه مهم‌ترین بخش حرف‌های اصولی و جواب حمیداوی آورده شده است.

اصولی حرف‌هایش را با کنایه به حمیداوی این طور شروع کرد: عِرق آقای حمیداوی به مردم مشهد ستودنی است؛ اما یادم می‌آید گفته بودند باید دست من را ماچ کنید و از این حرف‌ها! آقای حمیداوی عزیز لطفا به مردم مشهد بگویید هفت، هشت ماه پیش کجا تشریف داشتید؟ این دروغ‌ها قابل تعقیب و رسیدگی است و هر چه دارید منتشر کنید. شما در باشگاه‌تان مشکل دارید و اگر توان دارید اداره کنید؛ اینکه شما یک دشمن فرضی به اسم هیئت فوتبال دارید می‌تراشید که تمام مشکلات‌تان را گردنش بیندازید یک استراتژی نخ نما است و آن را همه می‌دانند و متوجه هستند که شما یک دشمن فرضی به اسم هیئت فوتبال و به اسم احسان اصولی درست کرده‌اید و همه جا دارید حرف و تهمت می‌زنید. هر کدام از این حرف‌ها را در محکمه باید اثبات کنید اما محکمه رفتن برای شما قصه‌اش جالب است. 

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی در ادامه صحبت‌هایش گفت: ما نه با آقای حمیداوی نه با هیچکس دیگر مشکلی نداریم ایشان تیم استانی ما که اسمش پدیده بود را در واقع به دست آورد و در صلح‌نامه هم هست که ایشان هیچ وجهی بابت در اختیار گرفتن این تیم پرداخت نکرد و اینکه به من می‌گویند کاسه داغ تر از آش، این برایم افتخار است و من ناراحت نیستم از این موضوع و در واقع دارم وظیفه خودم را انجام می‌دهم. اینکه امتیاز لیگ برتری این تیم دچار مشکل نشود برای ما اهمیت دارد و آقای حمیداوی یا هرکس دیگری که بیاید این تیم را به درستی اداره کند، ما مخلصش هستیم و بارها گفته‌ام که فرش قرمز برایش پهن می‌کنیم. ولی با توجه به تجربیات پیام و ابومسلم و سیاه جامگان می‌گوییم این راه به ناکجا آباد می‌رود. 

در جواب این حرف‌ها حمیداوی به صراحت اعلام‌کرد مشکلات این باشگاه ارتباطی به هیئت فوتبال ندارد و گفت: اگر تیم و باشگاه ما مشکلی دارد به هیئت فوتبال هیچ ارتباطی ندارد. به آقای اصولی یاد دهید که هیئت فوتبال یک پل ارتباطی بین باشگاه و فدراسیون فوتبال است و نه بیشتر. ایشان اصلا فوتبال نمی‌داند و قانون آفساید را هم بلد نیست.

کدخبر: 733480 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟