خطر جریمه و حذف از لیگ برتر در انتظار شهرخودرو

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، تیم فوتبال شهرخودرو طبق برنامه از ساعت 16:00 امروز در چارچوب هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف مس رفسنجان برود. در آستانه این بازی بازیکنان شهرخودرو به واسطه مشکلات مالی در فرودگاه حاضر نشدند و کاروان این تیم عازم رفسنجان نشد. به همین دلیل برگزاری این مسابقه لیگ برتری در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. پیش از این بازیکنان تیم فوتبال شهرخودرو با انتشار متنی مشترک درباره مشکلات مالی این تیم گلایه کردند. در مرداد ماه امسال با حکم قضایی حمیداوی دوباره مالکیت تیم پدیده را به دست گرفت تا دوباره نام تیم نماینده مشهد به عنوان شهرخودرو تغییر کند؛ اما مشکلات مالی مالک این تیم دردسرساز شده است.

محمد فنایی کارشناس داوری فوتبال در خصوص احتمال لغو بازی مس رفسنجان و شهرخودرو اظهار داشت: اگر شهر خودرو در میدان حاضر نشود بازی با نتیجه 3 بر صفر به سود مس رفسنجان اعلام می‌شود. اگر دلیل موجه باشد و از قبل اطلاع داده شود، مشکلی ایجاد نمی‌شود؛ اما چون بازیکنان شهرخودرو به خاطر مسائل مالی به رفسنجان اعزام نشده‌اند، این دلیل موجه نیست. احتمالاً توسط ارکان قضایی فدراسیون فوتبال جریمه هم در نظر گرفته می‌شود.

وی افزود: درباره محرومیت، طبق آیین نامه سازمان لیگ تصمیم گیری و در هر کشوری متفاوت است. البته اگرشهرخودرو به کل نتواند بازی‌هایش را ادامه بدهد(مثلاً 2 یا 3 بازی دیگر) کلاً از لیگ حذف خواهد شد و نتایج بازی‌هایی هم که به میدان رفته محسوب نخواهد شد. 

کدخبر: 732732 ویرایش خبر
لینک کپی شد
وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟