محرومیت در انتظار دومین مربی تیم صنعتی لیگ برتر؟

سپاهان یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و یکم فوتبال است. با این همه سرمربی تیم فوتبال سپاهان، روز گذشته در اظهارنظرات خود، فدراسیون فوتبال را به صراحت نقد کرد. در صورتی که فدراسیون فوتبال سرمربی سپاهان را محروم کند، این موضوع می‌تواند روی عملکرد طلایی‌پوشان اصفهان تاثیر بگذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی رکنا، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان از عملکرد فدراسیون فوتبال انتقاد کرد. این انتقادات هنوز با واکنشی از سوی فدراسیون فوتبال روبرو نشده است. انتظار می‌رود بعد از  برگزاری بازی امروز سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته دوم لیگ برتر کمیته انضباطی یا روابط عمومی فدراسیون فوتبال  واکنش نشان بدهد. بررسی‌ها حاکی از آن است که روابط عمومی فدراسیون فوتبال شب گذشته مشغول بررسی فایل صوتی محرم نویدکیا بود. 

سرمربی سپاهان در نشست خبری خود بابت عدم مشخص شدن دقیق محل میزبانی بازی نفت مسجد سلیمان از سپاهان گلایه‌مند بود و اعلام کرد چرا فدراسیون حاضر نیست به صورت مکتوب محل برگزاری مسابقه را اعلام کند. در همین رابطه وی اظهار داشت:

«می‌دانیم در چه ساعتی، چه ورزشگاهی بازی داریم. برای این فدراسیون فاجعه بار است. متاسفم برای مدیران فدراسیونی که به تلویزیون می‌روند و سخنرانی آنچنانی می‌کنند. اما یک بازی معمولی در لیگ را نمی‌توانند برگزار کنند. برایم عجیب است که فدراسیون نمی‌تواند یک نامه بدهند؟  برای یک استانی مثل خوزستان این موضوع عجیب است.»

امیر

پیش از این امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در نشست خبری بعد از بازی استقلال در جام حذفی(در مرداد ماه سال جاری)، انتقادات تندی انجام داد که این اظهار نظرات منجر به محرومیت سه ماهه و جریمه 300 میلیون تومانی وی شد. در حال حاضر امیرقلعه نویی به واسطه محرومیت از روی سکوها تیمش را هدایت میکند و تا سه ماه آینده اجازه حضور در کنار زمین را ندارد. در صورتی که محرومیتی برای نویدکیا در نظر گرفته شود، دومین تیم صنعتی و مدعی قهرمانی کشور با محرومیت روبرو خواهد شد.

 

کدخبر: 732694 ویرایش خبر
لینک کپی شد
وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟