نویدکیا: برای فدراسیون فوتبال متاسفم

سپاهان در هفته اول لیگ برتر با نتیجه دو بر صفر از سد مس رفسنجان عبور کرد و در هفته دوم لیگ برتر باید به مصاف نفت مسجد سلیمان برود. سپاهان در فصل بیستم لیگ برتر در جایگاه رتبه دوم قرار گرفت و این فصل یکی از مدعیان جدی قهرمانی محسوب می‌شود.

به گزارش رکنا،  محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی سپاهان مقابل نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: بازی فوق العاده سختی خواهیم داشت. سال قبل بیشترین امتیاز را به نفت مسجد سلیمان دادیم. سال قبل در شهر مسجد سلیمان باختیم و در اصفهان مساوی کردیم. کلاً یک امتیاز از دو بازی گرفتیم و بدترین نتیجه‌ای بود که سال قبل گرفتیم. امیدواریم بازی خوبی انجام بدهیم. 

وی پیرامون محل میزبانی بازی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: در مورد حواشی نمی‌دانم چه بگویم. سه روز است تکلیف تیم ما مشخص نیست. نمی‌دانیم کجا برویم؟ حتی کجا برویم. سازمان لیگ حاضر نیست یک نامه بزند. در فوتبال حرفه‌ای چیزی به نام شفاهی نداریم. سازمان لیگ باید به ما اعلام کند، چه ساعتی مقابل چه تیمی بازی داریم. ما بیایم. 

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نمی‌دانیم در چه ساعتی، چه ورزشگاهی بازی داریم. برای این فدراسیون فاجعه بار است. متاسفم برای مدیران فدراسیونی که به تلویزیون می‌روند و سخنرانی آنچنانی می‌کنند. اما یک بازی معمولی در لیگ را نمی‌توانند برگزار کنند. برایم عجیب است که فدراسیون نمی‌تواند یک نامه بدهند؟  برای یک استانی مثل خوزستان این موضوع عجیب است. واقعاً عجیب است که یک برنامه و یک شهر را برنامه‌ریزی کنند. فدراسیون با آن عظمت و کت و شلوار‌پوش‌ها یک نامه به ما نمی‌زنند. به ما گفته‌اند داوران و ناظران اهواز هستند شما هم به آنجا بروید. اهل گله کردن نیستم. در یکسال گذشته هم هیچوقت اینطور نبوده‌ام فقط می‌گویم به من برنامه بدهید. 

نویدکیا درباره شرایط تیم فوتبال سپاهان عنوان کرد: شرایط تیم ما خوب است و کاری که می‌خواهیم انجام بدهیم به مرور زمان بهتر خواهیم شد. فقط به این امید که سال قبل تیم خوبی بودیم نمی‌توانیم انتظار نتیجه خوب داشته باشیم. باید بازی به بازی پیش برویم و در طول فصل مشکلات تیم را بسنجیم.

وی درباره هماهنگی با علیرضا مرزبان مربی تیم سپاهان گفت: با مرزبان کاملا هماهنگیم و قبول دارم ویژگی‌های شخصیتی‌مان مکمل است.

کدخبر: 732575 ویرایش خبر
لینک کپی شد
وحید مرادی
آیا این خبر مفید بود؟