پیروزی قاطع تیم ملی والیبال مقابل بلغارستان/ایران روی نوار برد

به گزارش رکنا،  تیم ملی والیبال مردان ایران در ششمین دور از رقابت‌های لیگ ملت‌ها، شنبه ۱۵ خرداد از ساعت ۲۲ به مصاف بلغارستان رفت و به پیروزی ۳ بر صفر رسید تا در هفته دوم هر سه بازی خود را برنده شود.
ملی پوشان والیبال ایران در حالی مقابل بلغارستان قرار گرفتند که در دو بازی اول مقابل ژاپن و روسیه شکست خورده بودند. بلندقامتان ایران که با ترکیب های متفاوتی در این رقابت ها در زمین حضور پیدا می کنند در بازی سوم، چهارم و پنجم به ترتیب مقابل هلند، کانادا و ایتالیا پیروز شدند.
والیبالیست های ایران که با سه برد پیاپی در این رقابت حضور پیدا کردند با ترکیب سید محمد موسوی، رضا عابدینی، محمدطاهر وادی، امیرحسین اسفندیار، میثم صالحی، بردیا سعادت و محمد رضا حضرت پور (لیبرو) مقابل بلغارستان قرار گرفتند.
ملی پوشان بلغارستان در بازی اول مقابل فرانسه قدرتمند با نتیجه ۳ بر صفر شکست خوردند. آنها در بازی دوم مقابل استرالیا موفق شدند اولین پیروز خود را به ثبت برسانند. ملی پوشان بلغارستان در بازی سوم مقابل آلمان، در بازی چهارم مقابل ایتالیای میزبان و در بازی پنجم مقابل کانادا شکست خوردند.
بلغارستان درحالی مقابل ایران ظاهر شد که در ۵ بازی اخیر خود تنها به یک پیروزی رسیده بود و با این نتیجه در جایگاه ۱۲ رده بندی این مسابقات قرار داشت درحالی که ایران با ۳ پیروزی و دو باخت در رده هفتم این رقابت ها ایستاده بود.
ست اول: ایران ۲۵ - ۲۰ بلغارستان
ملی پوشان بلغارستان در اوایل بازی عملکرد خوبی داشته و توانستند با نتیجه ۴ بر ۱ از ایران جلو بیفتند.
در امتیاز ۵ به سود بلغارستان آلکنو درخواست بازبینی می دهد که درخواست او توسط داور رد می شود تا ایران با نتیجه ۵ بر ۲ از حریف همچنان عقب باشد.
جوانان والیبال ایران در اوایل ست اول با اشتباهات فردی اجازه دادند تا بلغارستان از آنها پیش بیفتد و نتیجه ۸ بر ۵ به سود بلغارستان شود.
سید محمد موسوی در امتیاز ۷ به سود ایران توانست از سرویس مستقیم امتیاز کسب کند تا اختلاف پوئن ملی پوشان ایران کمتر شود. این ملی پوش باز هم سرویس خوبی زد و دریافت بلغارستان دچار مشکل شد تا دو تیم در امتیاز ۸ برابر شوند.
رضا عابدینی در دو دفاع متوالی عملکرد عالی داشت تا ایران ۱۲ بر ۱۰ از حریف پیش بیفتد؛ پس از ایجاد اختلاف ۲ پوئن، سرمربی بلغارستان وقت استراحت گرفت اما باز هم دفاع روی تور ایران مطمئن کار کرد تا اختلاف امتیاز به ۳ برسد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 694050 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟