انصراف چین از میزبانی فوتبال جام جهانی

فدراسیون فوتبال چین اعلام کرد از میزبانی دیدارهای گروه A انتخابی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا 2023 منصرف شده است و امکان برگزاری این بازی ها را ندارد. به همین دلیل مسئولان برگزار کننده این مسابقات به دلیل شرایطی که کرونا در چین ایجاد کرده است، تصمیم گرفتند تا برگزاری این بازی ها را به امارات و به میزبانی دبی بسپارد.

 

به گزارش رکنا ، با این حساب اماراتی ها که پیش از این میزبانی از بازی های گروه هفتم این بازی ها را برعهده داشتند حالا علاوه بر آن میزبانی از بازی های گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی را نیز برعهده گرفته است و به این ترتیب باید از بازی های دو گروه میزبانی کند.

تیم های حاضر در گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا

گروه اول رقابت های مقدماتی جام جهانی در آسیا شامل تیم های ملی چین، سوریه، فیلیپین، مالدیو و گوام است که در حال حاضر تیم های ملی سوریه و چین، با 15 و 10 امتیاز در رده های اول و دوم آن قرار دارند.

گروه هفتم بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا نیز شامل ویتنام، مالزی، تایلند، ویتنام و اندونزی است که در این گروه ویتنام با 11 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم ملی امارات نیز با یک بازی کمتر از سایر تیم ها و 6 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 692675 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟