برای شرکت در مسابقات بین المللی، تنها از طریق فدراسیون اقدام شود

به گزارش رکنافیت، مرتضی کارخانه درباره دعوت اخیر برخی افراد از ورزشکاران برای حضور در میادین بین المللی اظهار داشت: مطلع شدیم عده ای افراد سودجو در جامعه اقدام به تبلیغات جهت شرکت در مسابقات بین المللی و میادین برون مرزی و دعوت از ورزشکاران نموده اند که این اقدام غیرقانونی و برعلیه مصالح نظام جمهوری اسلامی و اهداف فدراسیون است.

وی افزود: این امر حتما از طریق کمیته های حقوقی و انضباطی فدراسیون و حراست پیگیری و منجر به صدور آراء انضباطی، هم در مورد ورزشکاران خاطی و هم در مورد کلیه عوامل وابسته به این جریان خواهد شد. لاجرم معرفی این افراد به مراجع قضایی و امنیتی نظام جمهوری اسلامی جهت پیگیری قضایی و کیفری این موضوع صورت خواهد گرفت.

رئیس کمیته حقوقی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در خاتمه توصیه کرد:  لذا توصیه می کنم اگر تمایلی برای شرکت در مسابقات بین المللی و میادین برون مرزی هست، از طریق مراجع قانونی و فدراسیون اقدام شود و حتما حمایت فدراسیون از این عزیزان صورت خواهد گرفت. خواهشمندم به هیچ وجه ورزشکاران محترم در میادین و جریانات خارج از فدراسیون شرکت نکنند و این افراد هم اگر خواستند تیمی را به مسابقات بین المللی اعزام کنند، با مراجعه به فدراسیون و از طریق مراجع قانونی و فدراسیون صورت گیرد.

کدخبر: 680654 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟