اعلام آمادگی هیات بدنسازی خراسان رضوی جهت میزبانی مسابقات ملی و بین المللی

به گزارش رکنافیت، سروش پور آزاد ضمن تبریک سال 1400 به جامعه بدنسازی و پرورش اندام کشور در خصوص نشست با رئیس فدراسیون اظهار داشت: سیاست های جدید فدراسیون در سال جدید به هیات ها ابلاغ شده است. طبق این سیاست ها میزبانی مسابقات از مرکزیت خارج می شود و برگزاری مسابقات قهرمانی کشور بیشتر به سمت استان های دیگر خواهد رفت. همچنین پیش رو داشتن مسابقات بین المللی کاملاً گویای سالی پربار و بسیار شلوغ است.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی افزود: برگزاری مسابقات لیگ پاورلیفتینگ و مچ اندازی یکی از اتفاق های خوبی است که رخ خواهد داد. رشته هایی که در فدراسیون کمتر مورد توجه قرار گرفته بودند و مظلوم تر بودند با این اتفاق بیشتر دیده خواهند شد و آینده خیلی خوبی در انتظار این رشته ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره اینکه استان خراسان رضوی آمادگی خود را برای حضور در مسابقات لیگ مچ اندازی و پاورلیفتینگ را اعلام کرده، تصریح کرد: به امید خدا هفته آینده قرارداد ورزشکاران تیم خراسان رضوی برای حضور در لیگ برتر پاورلیفتینگ با کمک سازمان لیگ بسته می شود. ما نیز با توجه به ظرفیتی که استان خراسان رضوی دارد آمادگی خودمان را جهت میزبانی مسابقات ملی و بین المللی را به رئیس فدراسیون اعلام کردیم.

پورآزاد درباره برنامه های سال 1400 هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی بیان کرد: حضور در مسابقات لیگ جزو اولین برنامه های ما است و به همین منظور در حال جمع کردن تیم و انجام هماهنگی لازم هستیم. همچنین سعی داریم به امید خدا هفته آینده تیم پرقدرتی را جهت حضور در مسابقات قهرمانی کشور فیتنس اعزام کنیم.

رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام استان خراسان رضوی در ادامه با اشاره به برگزاری سمینار و کلاس های مربیگری و داوری فیتنس در زمان حضور رییس و مسئولان فدراسیون جهانی در ایران یادآور شد: این اقدام فدراسیون فرصت ویژه ای برای همه داوران و مربیان است تا بتوانند با کمترین هزینه در داخل کشور کلاس های مربیگری بین المللی را در رشته فیتنس پشت سر بگذارند. بدون شک برگزاری این سمینار و کلاس ها با حضور مدرسان بین المللی می تواند باعث افزایش آگاهی ورزشکاران، مربیان، داوران و علاقه مندان در رشته فیتنس شود.

کدخبر: 674294 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟