خودنگاه: امیدوارم مردان آهنین به تلویزیون برگردد

به گزارش رکنافیت، فرامرز خودنگاه در رابطه با سطح مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشور اظهار داشت: پانزدهمین دوره مسابقات قهرمانی قوی ترین مردان کشور در سطح بسیار بالایی برگزار شد. آیتم ها سنگین بود و 51 نفر از بهترین های ایران که همگی ادعای قهرمانی داشتند در این دور از مسابقات شرکت کردند که همگی تمام حرکات را انجام دادند و کسی نبود که توان انجام حرکت و آیتمی را نداشته باشد. این اتفاق باعث خوشنودی ما است.

رئیس کمیته قوی ترین مردان فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام در ادامه افزود: این دوره مسابقات کادر فنی بسیار خوب و زحمتکشی داشتیم. برای پیش رفت و پیش برد رشته قوی ترین مردان در مسیر اهدافش همه دست به دست هم دادند تا این ورزش را ارتقاء دهیم. انشالا بتوانیم با کمک رئیس فدراسیون مجدداً مردان آهنین را به خانه های مردم برگردانیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه یکی از اهداف وزارت ورزش و جوانان، فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و خود اهالی این رشته مبارزه با دوپینگ است، خاطر نشان کرد: به امید خدا با کمک دکتر نصیرزاده و خود ورزشکاران به صورت جدی با دوپینگ مبارزه خواهیم کرد و سعی می کنیم در مسابقات بعدی و رقابت های کشوری آیتی تست دوپینگ از ورزشکاران بگیریم.  

کدخبر: 666145 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟