استقلال تیم خوبی است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد!

ابراهیم شکوری با تشریح آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس قبل از دیدار با استقلال، گفت: شرایط خوبی داریم. بازیکنان اردوی خوبی در هتل داشتند. به خاطر کرونا متاسفانه از هواداران نمی‌توانیم در ورزشگاه پذیرایی کنیم ولی فضایی که هواداران در فضای مجازی ایجاد کردند باعث دلگرمی بازیکنان و کادر فنی شده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و امروز نتیجه خوبی بگیریم.

به گزارش رکنا، معاون باشگاه پرسپولیس درباره نگرانی هواداران این تیم برای بازی با استقلال تصریح کرد: تعدادی از بازیکنان را از دست دادیم ولی نفراتی که الان در تیم هستند جزو بهترین بازیکنان ایران هستند. اینها توانستند تیم را به فینال آسیا برسانند. این نشان می‌دهد توانایی بالایی دارند. فکر می‌کنم دربی بازی متفاوتی است. من خودم چند بار در این بازی بوده‌ام و جو را می‌شناسم.

شکوری تاکید کرد: تیم ما با تمام توان و با پشتوانه هوادارانش در زمین حاضر می‌شود. با احترامی که برای استقلال قائل هستم باید بگویم تیم ما در زمین تمام تلاشش را انجام می‌دهد. شاید یحیی گل محمدی در یک دهه گذشته تنها مربی ایرانی بوده که توانسته یک تیم از ایران را به فینال آسیا برساند. استقلال تیم خوبی است اما دربی شرایط خاص خودش را دارد. باشگاه با تمام توان پشتیبان تیم است تا نتیجه مناسبی رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در دربی نود و چهارم، از ساعت ۱۶:۳۵ امروز دوشنبه در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

کدخبر: 649981 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟